Gå til innhold

Pute?

rosa13

Anbefalte innlegg

Hei!

Når starter dere med pute i senga til barna deres? Har en gutt på 2 år og vurderer og starte med den aller tynneste typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt pute fra guttungen var 1 mnd gammel. Først spesialpute fordi han var skjev, så vanlig tynn babypute fra 1 år ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt pute helt fra fødselen. Det er anbefalt at de ligger på tynn pute fra fødsel nå for å forebygge flatt bakhode.

Nå er jenta mi 2 år og hun bruker juniorpute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt pute fra kanskje 8-9 mnd. Nå bruker hun junior pute. Det har hun brukt siden hun var 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også brukt tynne puter hele tida. Mest fordi jeg synes det er hyggelig. Vi har brukt den putta som passer til størrelsen på dyna. Eldstemann fikk stor dyne i høst og da måtte jeg kjøpe ei latterlig dyr pute til ham fordi den skulle være stor størrelse, tynn og med din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår gutt fikk en tynn liten pute da han var 15 mnd, men han nektet å ligge på puta. Men han elsker puta! Den må være med i bhg, for han bruker den som en kosepute både i vognen og i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk pute når han var rundt 10 mnd. Da sov han mye bedre og lengre om natta.

Nå er han 2,5 og bruker en tynn voksenpute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt pute lenge nå.. gutten er 2,5 år og bruker den puta som hører til junior dyna.. altså en rimelig daff en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt pute så lenge jeg kan huske på begge jentene, og Alena som nå er 3 bruker "voksenstørrelse", og har brukt det siden hun var 2. Samme med storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...