Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt el-tester på billig-tester.no, så blir jo interessant å prøvde det da:) har hatt en syklus nå på 46 dager, så synes jo det er på tide at min blir regelmessig også!

Synes den ene og den andre blir gravid for tiden, så synes snart det kan bli min tur:P

Hvordan går det med dere andre? Noen med gode erfaringer med el-tester?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049579-pr%C3%B8ver-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lange sykluser og uregelmessig...så kjøpte jeg dong quai med damiana og tok det fra mens frem mot eggløsning...nå etter 2 perioder med dong quai er min syklus tilbake på nøyaktig 28 dager....jeg hadde ikke troa på dette, men ja, det funker!!!:) denne mnd har jeg ikke tatt noe, men jammen kom eggløsning 14 dager etter mensstart nå også! Så bare et lite tips fra meg :)

Jeg hadde lange sykluser og uregelmessig...så kjøpte jeg dong quai med damiana og tok det fra mens frem mot eggløsning...nå etter 2 perioder med dong quai er min syklus tilbake på nøyaktig 28 dager....jeg hadde ikke troa på dette, men ja, det funker!!!:) denne mnd har jeg ikke tatt noe, men jammen kom eggløsning 14 dager etter mensstart nå også! Så bare et lite tips fra meg :)

Sånn dong quai har jeg aldri hørt om før:P hva er det og hvor får jeg kjøpt det?:) kanskje verdt å prøve:P

El-tester syns jeg er litt vanskelig å tyde...men man lærer seg det etterhvert!!:) hvor mange pp har dere prøvd da?:) har du barn fra før?:)

Har heller ikke prøvd, så skal prøve så får vi se:P sluttet på P-pillene i januar, og er først nå etter de 46 dagene jeg vet at de er helt ute av kroppen, så blir vel den første ordentlige prøveperioden nå:) har ingen barn fra før og har heller aldri vært gravid før:P så enten så virket P-pillene veldig godt gjennom 8 år eller så kan vi ikke få barn:P vi får se:P

Dong quai er urtemedisin...Som skal hjelpe med å få nettopp syklusen på rett vei igjen :) Jeg bestilte på urtesenteret på nett....dong quai med damiana :) Jeg ble gravid 1 mnd etter p-pilleslutt med sønnen min...Så ble jeg gravid igjen i fjor, men mista i uke 12....Nå, 9 mnd etter aborten er jeg enda ikke gravid...Hååååper det snart klaffer igjen!!! :) Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...