Apple80 Skrevet 20. mai 2013 #1 Del Skrevet 20. mai 2013 Min gutt på 6 mnd har så vidt begynt å spise brød og ser ut til å like det. Jeg vil gjerne bake det selv ig lurer på om noen har en oppskrift å anbefale? Noe med lite salt,snill mot magen og ikke store korn/frø i.. Som er godt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fragglene Skrevet 21. mai 2013 #2 Del Skrevet 21. mai 2013 1 pakke matpakkebrød 1 pakke gjær Vann og litt olje Dette blir 2 brød Evt har jeg i litt ekstra mel, havregryn osv om jeg skal lage 3 brød. Her gjør vi det lettvint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePipp Skrevet 21. mai 2013 #3 Del Skrevet 21. mai 2013 http://www.matpaabordet.com/2012/09/brd-med-rug-og-kesam.html Kjempegodt og kjempeenkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gale damen Skrevet 21. mai 2013 #4 Del Skrevet 21. mai 2013 2 dl hvetemel 2 dl havremel 2 dl speltmel 1 ts tørrgjær 3 dl vann Røres lett sammen og heves i halvannen time. Knas lett og legges i form. Etterhever i 30 minutter, og stekes på 200 grader i 50 min. Snuppa mi sitt favorittbrød om dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå