Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei venninne av meg forteller at hun har overhørt en samtale mellom to damer. de snakket om at de hadde satt ut frostvæske i skåler rundt blomsterbedene sine, så kattene som tisset i bedene dems, skulle bli borte. katter syntes frostvæske smaker godt, men dette fører til akutt nyresvikt og død....

gjør noen her inne som gjør dette?? eller kjenner til noen som gjør det??

vi måtte avlive katten vår i går tidlig, nettop pga dette! dyrlegen mente hun hadde fått i seg frostvæske! :(

Katten vår ble 11 år, og både voksne og barn i huset er helt knust :(

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Jada, det er irriterende med fremmed ekatter her, men mishandler de ikke for det..

Syns det er grusomt, og enda en grunn til at vi burde få strengere straff når det gjlder dyremishandling her.

Hørt om andre som og har gjort det....

Anonym poster: eb2db06b9e37e9126553594c5a473582

Skrevet

Jeg liker ikke katter, men ville aldri i verden funnet på å lure dem til å drikke frostvæske!!!!!!!

Har aldri hørt om det før heller..

Gjest FinogFjong
Skrevet

...det ville jeg vel vurdert å anmeldt..?

Skrevet

Gud bedre!!! Det er noe av det verste jeg har hørt!!! Har hatt mange katter selv, og ville aldri drømt om å gjøre noe så grusomt! Onde, onde mennesker!!!

Anonym poster: 50d955527ce83af693e5ec7beeea5c50

Skrevet

Aldri hørt om og synes det er helt grusomt. Hadde blitt ganske forbanna om jeg hadde overhørt en slik samtale.

Så trist at dere måtte avlive katten, skjønner godt at dere er knust :(

Skrevet

Jeg har katter gående rundt hagen vår, de tisser, bæsjer og gjør det de vil i vår hage - fryktelig irriterende, men å SKADE en katt kunne jeg aldri ha gjort.

Skrevet

Anmeld!

Har aldri hørt om slikt. Fy faen, slike mennesker er dypt forstyrret.

Klem til deg og dine. Har dyr selv og vet hvor mye pus betyr..

Anonym poster: 81c6cf36826df49f6eb69a49992a1392

Skrevet

jeg kan ikke se for meg at noen av mine naboer har gjort dette... man skal aldri si aldri, men jeg tror ikke det. jeg har ikke sett noe skåler, jeg kjenner alle naboene, bortsett fra to... er ikke så mange hus i gata vi bor i...

jeg skal snakke med dyrlegen i morgen, skal si til han at jeg vil anmelde dette...

har også sendt mail til den lokale avisen i håp om å sette lys over dette... det er bare grusomt.

kom hjem til en katt som lå så og si livløs på gulvet, tungen ut, siklet, kikket tom frtemfor seg og det kom surkling fra lungene! et grusomt syn for både store og små :(

HI

Skrevet

Nei huff! :( klem til dere, dette var jo helt horribelt å lese om! Setter folk hagene sine høyere enn liv?!

Håper disse som har gjort det blir tatt, og at andre slipper å finne katten sin slik dere gjorde :(

Skrevet

Aldri hørt om, og kunne ALDRI falt meg inn å gjøre noe slikt!

Men så grusomme mennesker kan være tviler jeg desverre ikke et sekund på at det skjer..

Anonym poster: 6678f13d9c94e923b18e07d6b8047e9c

Skrevet

Ville ikkje finne på det, men tvilar ikkje i det heile tatt på at det fins folk som kan finne på noko slikt..

Gjest sussie77
Skrevet

Har jeg aldri hørt om. Helt utrolig at noen faktisk gjør dette. Huff stakkars pus :(

Skrevet

Å fy faen!!!!! Jeg hadde anmeldt!!! Syke mennesker gjør slikt!!!

Anonym poster: dbdbc6b718ed4c804bc5efb5726e478d

Skrevet

ja, det smaker vist godt av frostvæske... :(

Skrevet

Ville ikke falt meg inn.

Men jeg synes det burde være mulig å få avlivet dyrene til idioter som tror det er OK å påføre sine naboer i tettbygde strøk sine egne ekle kjæledyr. Vil du ha katt får du også sørge for at den ikke plager andre.

Anonym poster: c6f5713a77459d388b41eb0fbca063cd

Skrevet

Ville anmeldt og tatt saken i media for å advare andre katteeiere

Skrevet

ja, det smaker vist godt av frostvæske... :(

Har helt vondt av dere. Tenk at katten dere har hatt i 11 år måtte få en slik grusom død pga noen syke mennesker. Håper dere anmelder! Og at du setter lys på saken ja.

Anonym poster: dbdbc6b718ed4c804bc5efb5726e478d

Skrevet

Kjære vene! noe så grusomt. jeg hater katter for er livredd dem, men kunne ALDRI i min villeste fantasi drømme om å skade en for det.........

A N M E L D !

Skrevet

Det kunne jeg aldri gjort!!! :( For en grusom ting å gjøre....

Koser med de kattene som krysser plenen her, jeg ;)

Anonym poster: c7a191d611e6e939804d559288595ca6

Skrevet

ja, blir mer og mer sikker på å anmelde!

har allerede sendt mail til lokalavisen :(

savner pusen min <3

barna vet ikke om noe annet, de har hatt denne pusen hele veien. eldstemann var to år når vi fikk katten, minste har ikke levd uten katten :(

HI

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg er frustrert og irritert over at naboens kjæledyr automatisk blir hele nabolagets, men det er da ikke kattens skyld!

Jeg kunne aldri gjort noe slikt mot et lite uskyldig vesen (ikke et stort heller altså)!

Stakkars pus og stakkars dere :(

Skrevet

Folk er klin hakkende galen og ondskapsfulle! Sette ut blå, søt og giftig væske på den måten... Hva om et barn kom over det?

Anonym poster: e3f20dcf1298391bdeb654d1a27dfb9f

Skrevet

Takk for tips!

Anonym poster: fb192374cc8df7a289721332c1d0d5fc

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Takk for tips!

Anonym poster: fb192374cc8df7a289721332c1d0d5fc

Åh, så tøff og kul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...