MammaHåp1 Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Hvilken uke merket dere exu? Hvilken symptomer hadde dere? Jeg har hatt en exu for flere år tilbake, å nå kjenner jeg litt jevne stikking på venstre side( som jeg hadde sist) Jeg er 5+5
mayflower Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Jeg har aldri hatt en exu så jeg vet ikke noe om det. Men jeg har hatt en del stikk. Når jeg nyser eller hoster hardt får jeg veldig vondt nederst i magen. Jeg har strekt meg på morran, så veldig så jeg har fått vondt i en av sidene eller nederst i magen. Jeg har også bare innimellom kjent stikk enten på høyre eller venstre side uten at jeg har gjort noe til eller fra. Stikk har jeg på en måte hatt hele tiden. Hos meg så har jeg beroliget meg med at det bare er livmoren som strekker seg. Tenk positivt, og forhåpentligvis er det bare livmoren som vokser. Er du veldig bekymret og stresser deg veldig opp over dette hadde jeg bestilt en UL, de vil kanskje kunne se om det er på utsiden eller inni livmoren tenker jeg.
lillja90 Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Har hatt det to ganger og siste gang ble v.eggleder fjernet.. merket det med store smerter i ene siden, brunt utflod og hadde ikke så mange andre symptomer. Første gang trodde jeg det var lyskebrokk (siden jeg har hatt det som liten) Hadde mega store smerter, og det gjorde sykt vondt når jeg trykket på v.siden. og da viste eg ikke at eg va gravid. Andre gang bare en liten blødning å stooore smerter som ha seg etter tre timer. Hvordan går det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå