Møøø Skrevet 20. mai 2013 #1 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei. Innom fra BIM. Lurer på hva slags amme BH dere anbefaler? Hvilken liker du best og hvorfor? Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutster Skrevet 20. mai 2013 #2 Del Skrevet 20. mai 2013 Lindex sine! Uten spiker og brede stropper..god passform og ikke dyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 20. mai 2013 #3 Del Skrevet 20. mai 2013 Kjøpte en dødsdigg en fra lindex. Kjøpte fra H&M også men de var dritt. Denne elsker jeg: http://www.lindex.com/m/no/kategorier/produkt/?parent=20040&id=7226782 De hadde den ikke i butikk. Men man kan bestille på nett, så blir det sendt til den lindex butikken du ønsker. Så etter noen dager får du Mail om at den er i butikken. Så henter du den bare. Koster ikke noe ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 20. mai 2013 #4 Del Skrevet 20. mai 2013 jeg kjøpte fra laredoute.no de kom i 2 pakning de var de billigste jeg fant og fra veldig bra merke cocoon, dessuten så hadde jeg problemer med å finne størrelsen min på h&m og lindex. ellers kan du også prøve mamalicious.no for amme-bh og amme-topper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mai 2013 Tusen takk for tips :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå