lilleluli Skrevet 20. mai 2013 #1 Del Skrevet 20. mai 2013 har din baby på 6-7 mnd..?? min er helt "gal" lager grimaser for så å le. blir helt vil når hun ser mat å lager høye raske pustelyder hvis det ikke går fort nok. leke hoster. lager så utrolig mye rare lyder og ansikter, han skaper seg hele tiden.. rimelig komisk. hvordan er deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 20. mai 2013 #2 Del Skrevet 20. mai 2013 Samme her. Han er straks 8 mnd. Han lekehoster, lager grimaser, ler og tuller. Klarer IKKE å ligge stille. Er en glad sprellemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 20. mai 2013 #3 Del Skrevet 20. mai 2013 Hun blir kjempesint hvis hun ikke får smake på min te-kopp hun pleier å få gnage litt på koppen min når jeg er ferdig med å drikke te;) hun driver også å lekehoster. Det høres helt snålt ut hehe har blitt mer høylytt og sier ifra hvis hun ikke får det som hun vil. Meget bestemt frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 20. mai 2013 #4 Del Skrevet 20. mai 2013 Mye av det samme her, samt han hyler HØYT! Naboene må jo tro vi misshandler han Det er jo bare gledeshyl. Han har også begynt å rulle aktivt og ruller nå overalt. Er blitt utrolig sterk de siste dagene, tror ikke det er lenge før han krabber! Måtte senke senga i dag da han var på vei opp. Samme her.... en MEGET bestemt liten herremann ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå