Gå til innhold

Sexfantasi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig. Selv om dere er i gode forhold med deres menn, sexen er god og dere er generellt lykkelige. Er det noen som fantaserer om sex med andre kvinner? Bare sånn at det er fantasi og at man ikke ville gjort noe selv om anledningen bød seg?

Er samboer med en herlig, sexy mann men jeg fantaserer ofte om spenningen rundt å ha sex med en kvinne.

Er jeg slem?

Anonym poster: 3df4a66dd7c5100f53aa382133f82181

Skrevet

Nei du er ikke slem. Fantasiene dine er dine egne :-). Jeg fantaserer om det samne ;-) men elsker min mannlige kjæreste fordi om :-)

Anonym poster: 5416c64305df06adfaf93173c61bf79f

Skrevet

Det tror jeg er helt vanlig:o)

Anonym poster: fa6f1064cee19215e23b44af5d054e6e

Skrevet

Jeg elsker også mannen min, og vi har vært sammen i snart 10 år. Likevel fantaserer jeg om andre, både kvinner og menn. Noen ganger snakker jeg og mannen min om det mens vi har sex, og deler våre fantasier. Andre ganger inviterer vi den personen det gjelder hjem til oss for lek.

Jeg har hatt et "forhold" til ei dame nå i snart 13 år, noe mannen min var klar over da vi ble sammen. Hun og jeg har etterhvert fått barn på samme alder, så vi gjør mye annet sammen også. Hvis min mann innimellom må jobbe natt sover hun hos meg, eller jeg ordner meg barnefri og sover hos henne ;)

Hennes mann vet ingenting om det, mens min mann er såre fornøyd! Vi lever bare en gang!

Anonym poster: b8e2f8952a447955b39bfbe9afc2cfad

Skrevet

Jeg fantaserer ikke om det lenger, men jeg gjorde det for mange år siden. Hadde trekant med en mann og en dame når jeg var singel, endte opp som samboer med damen.

Min mann er litt furten over at han ikke kjente meg da ;)

Anonym poster: 6b3b31f753346d095c2a66376f32228e

Skrevet

Jeg elsker også mannen min, og vi har vært sammen i snart 10 år. Likevel fantaserer jeg om andre, både kvinner og menn. Noen ganger snakker jeg og mannen min om det mens vi har sex, og deler våre fantasier. Andre ganger inviterer vi den personen det gjelder hjem til oss for lek.

Jeg har hatt et "forhold" til ei dame nå i snart 13 år, noe mannen min var klar over da vi ble sammen. Hun og jeg har etterhvert fått barn på samme alder, så vi gjør mye annet sammen også. Hvis min mann innimellom må jobbe natt sover hun hos meg, eller jeg ordner meg barnefri og sover hos henne wink.png

Hennes mann vet ingenting om det, mens min mann er såre fornøyd! Vi lever bare en gang!

Det høres helt herlig ut :)

Kan man få spørre om du og denne kvinnen har god sex, og om dette er tilfellet hvor mye av det du deler med din mann? Føler han seg på noen måte truet?

Anonym poster: 3df4a66dd7c5100f53aa382133f82181

Skrevet

Har aldri fantasert om å ha sex med andre jenter. Jentesex er noe av de som intereserer meg og tenner meg aller minst.

Men jeg kan av og til fantasere om sex med andre gutter, sjøl om, ja jeg elsker min samboer mer enn noe annet.

Skrevet

#4 her:

Nei, min mann føler seg overhodet ikke truet. Han synes det er spennende, og jeg vet han tenner veldig på tanken. Jeg og hun har utrolig bra sex, og det er nok derfor det aldri har blitt slutt på det tross ekteskap, og andre kjærester tidligere. Jeg forteller gjerne mannen min om hva vi har gjort osv., og noen ganger har han sett på, og fått være med, men har da ikke rørt henne av hensyn til mannen hennes.

Jeg er glad i henne, men elsker min mann. Jeg er en svært seksuell person, og kan ikke se for meg livet mitt med kun sex med enten mann eller kvinne. Jeg vil ha begge deler, og er utrolig glad for at jeg har muligheten til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...