Gå til innhold

Othilie,Pernille,Fredrikke eller Daniella?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daniella er best men Gabriella er finere enn det,men Fredrikke er fint det okså. Othilie er fint men di andre er finere og Pernille er fint men jeg tenker på en dame som jeg ikke liker som heter de

Anonym poster: 9bd9f97c187113181fcc66e38552e67b

Daniella er best men Gabriella er finere enn det,men Fredrikke er fint det okså. Othilie er fint men di andre er finere og Pernille er fint men jeg tenker på en dame som jeg ikke liker som heter de

Takk for svar :) Gabriella er fint,men datteren til en vennine heter det :/

Annonse

Om en vennine har gitt navnet Gabriella til datteren sin, så syns jeg at Daniella er litt for likt. Men dette er jo bare min mening :)

Lykke til!

Om en vennine har gitt navnet Gabriella til datteren sin, så syns jeg at Daniella er litt for likt. Men dette er jo bare min mening :)

Lykke til!

Takk :) Har snakket med henne om nettopp dette,og hun trudde det kom til og gå fint :) Det tror jeg også:-)

Annonse

Juliane Julianne Juliana Julianna

Anonym poster: 02f4933e01dc23c807886d7c95dd823c

Sorry for sent svar!! Så den ikke...Juliane er opptatt av familie,og Julianna er også opptatt..Takk for forslag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...