Gå til innhold

Ang el-smerter og graviditet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde sex 12 timer før jeg fikk eggløsning-smerter. Fikk også positiv el test denne dagen. Er sjansene gode for at vi traff på riktig tidspunkt? Tror ikke vi har truffet så nærme el som dette før, så har derfor litt mer håp denne pp.

Er det forresten mange av dere som får el smerter hver mnd? Har noen av dere blitt gravide den mnd dere fikk smerter?

Vet ikke helt hva jeg skal med dette innlegget, men det har gått 9 mnd og det har ikke skjedd noe enda. Føler bare jeg har litt mer troa denne mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kraftige el smerter siden oktober(opererte bort en stor muskelknute på livmora da), så kraftige at jeg fikk 50mg Voltaren og Pinex forte, men når jeg startet prøveperioden i april så har jeg da ikke tatt de pga jeg ikke ønsket å risikere noe. Ble positivt overrasket i dag med positiv graviditetstest så nå håper jeg de smertene blir borte :P

Skrevet

Der fikk jeg noe og tenke på, ang smertestillende. Har operert og mye smerter pga sykdom, så har tatt en del resept smertestillende, kanskje derfor jeg ikke blir gravid. Var til utredning forrige mnd og han veit jeg tar det, men han sa ikke noe om det.

Gratulerer med positiv test ;)

Skrevet

Jeg får el-"smerter" hver mnd. Ikke slik at det gjør vondt, men jeg kjenner når jeg har el. Jeg tester ikke etter el, eller temper, så jeg vet ikke om smertene kommer før, under eller etter el :) men sist klaffet det på 2 pp, og må er jeg i gang med 1 pp, så håper vi får det til like fort denne gangen også!

Jeg prøver å være forsiktig med å bruke smertestillende mens vi prøver. Tar jo litt hvis jeg får menssmerter, men ellers i perioden holder jeg meg unna så langt det lar seg gjøre :) har hørt rykter om at selv ibux kan være med på å gjøre det vanskeligere å bli gravid.

Skrevet

Og selvfølgelig er det mulig at det klaffet for dere denne mnd! :) høres jo ut som dere traff el midt i blinken, og det kan jo ikke skade akkurat :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Syns det er så rart hvordan man lærer å kjenne kroppen etter man har begynt å prøve. Og at man kan kjenne at man får eggløsning, syns det er helt utrolig jeg... Heldigvis tar jeg aldri smertestillende når jeg får vondt, og særlig ibux tar jeg aldri lenger. Håper virkelig det snart klaffer for oss! Føler meg så unormal, særlig siden jeg er ganske ung også. (jeg er 21 og han er 23) Håper at 9 pp er våres mnd :)

Gratulerer så mye med spire Minnimusa! Gleder meg til den dagen jeg også står med positiv test <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...