Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sikkert et helt dumt spm, men vet lite om det.

Hvor lang tid brukte dere fra første dag mens til egget var satt inn igjen på kort regime? Følger uttak og innsett normal syklus?

Spør fordi jeg har et veldig begrenset tidsrom å gjøre det på så hvis vi bommer helt på tid så må jeg utsette det.

Endret av klishe89
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049364-hvor-lang-tid-p%C3%A5-kort-regime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk mensen 5 sept, startet på medisiner 7 sept.. Mange ul før eggene var store nok. Uttak 21 sept og innsetting 24 sept.. Så ble nesten 3 uker hos meg.. De hadde satt ned mengden med medisiner, så var derfor det tok lengre tid.. ( har nå 20 dager til termin). :)

Forrige gang så var dosene doble og jeg ble overstimulert. Da tok det 15 dager fra start til slutt..

Jeg fikk mensen 5 sept, startet på medisiner 7 sept.. Mange ul før eggene var store nok. Uttak 21 sept og innsetting 24 sept.. Så ble nesten 3 uker hos meg.. De hadde satt ned mengden med medisiner, så var derfor det tok lengre tid.. ( har nå 20 dager til termin). :)

Forrige gang så var dosene doble og jeg ble overstimulert. Da tok det 15 dager fra start til slutt..

Takk for svar og gratulerer masse med nurket i magen :) Masse lykke til videre!

Annonse

Er det stor sjans for overstimulering? Vet det er OT. Har tidligere fått pergotime. Reagerte ganske voldsomt på denne med sterke smerter, kvalme osv. Varte i ca 4-5 mnd fra siste kur før det roet seg etter laparoskopi. Gynekologen kunne se at eggstokkene var ekstra store og at det var en del væskeansamlinger rundt eggstokkene etter pergotime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...