Lisse_01 Skrevet 20. mai 2013 #1 Del Skrevet 20. mai 2013 Er de akkurat som hjemme? Eller bør jeg ha med hjemmefra? Tar med grøt og MmE hjemmefra. Men usikker på middagsglassene. Kjipt hvis de knuser i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette <309+<312 Skrevet 20. mai 2013 #2 Del Skrevet 20. mai 2013 middagsglass har de i spania, de har nestle, men ikke de samme som her, men min likte de godt, men han er ikke kresen da . og hvis du går tom for mme, har de nan på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 20. mai 2013 #3 Del Skrevet 20. mai 2013 Min erfaring er at middagsglassene er bedre i Spania, vi tar ikke med kun mme og grøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 20. mai 2013 Da tar jeg kun med middagsglass til turen ned, så kjøper jeg middagsglass der dere selger de HIPP MME i Spania? Han liker ikke NAN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå