Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Våknet kl3:30 i natt av vonde kynnere. Det kom med 5-10 min mellomrom. Det var akkurat lik det begynte med nr. 1. Plutselig ble de mye vondere slik at jeg måtte puste meg gjennom og jeg husket plutselig hvordan det var å få rier. Da tenkte jeg at nå er det i gang endelig, 3 dager på overtid! Men kl. 6:30 var det plutselig 15 min mellomrom og så sovnet jeg og våknet kl. 9 uten rier :-s føler at magen er litt ømt men ingenting mer. Har hatt et par ubehagelige kynnere men veldokumentert vonde som i natt. Falsk alarm?

flere som har hatt dette og hvor lang tid tok det fø fødselen virkelig var i gang?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049328-riene-stoppet-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var det med min nr 2 også. Måtte to falske alarmer til før hun kom på ordentlig. Jeg ringte barnevakt og full pakke, for regnet med at jeg skulle føde, men hun kom ikke før 9 dager etter første runde med "rier" og en dag før termin. Regner med at du føder fortere siden du er på overtid, da! Lykke til!

Annonse

Våknet kl3:30 i natt av vonde kynnere. Det kom med 5-10 min mellomrom. Det var akkurat lik det begynte med nr. 1. Plutselig ble de mye vondere slik at jeg måtte puste meg gjennom og jeg husket plutselig hvordan det var å få rier. Da tenkte jeg at nå er det i gang endelig, 3 dager på overtid! Men kl. 6:30 var det plutselig 15 min mellomrom og så sovnet jeg og våknet kl. 9 uten rier :-s føler at magen er litt ømt men ingenting mer. Har hatt et par ubehagelige kynnere men veldokumentert vonde som i natt. Falsk alarm?

flere som har hatt dette og hvor lang tid tok det fø fødselen virkelig var i gang?

Hadde mye falske alarmer med nummer tre. Dette er nok bar eet godt tegn, et tegn på at det ikke er lenge igjen. Slapp av, hvil deg, kos deg og sov, ikke styr med slikt som kjerringråd ol. de gir bare falske alarmer ;-) Det er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...