Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har hatt en liten blødning. Begynte med litt farget utflod noen dager, så litt rødt blod en natt (angst!!!) og så brunlig utflod. Jeg var helt på felgen siden jeg har gått hele pinsen å trodd at jeg hadde hatt SA/MA, så i dag dro jeg til legen og privat UL (fikk også henvisning fra legen, men det var 1 uke ventetid..). På UL så vi et lite dunkende hjerte :wub: Ergo blødning trenger ikke alltid å være farlig :)

Jeg krysser fingrene for deg lady82. Anbefaler tidlig UL, var fantastisk å se at hjertet slo og 1000 kg gikk av skuldrene mine. Vel verdt 500 kr!!! Tror jeg fikk 3D inkl i 2D prisen - for jeg fikk nemlig begge deler, pluss to fine bilder av klumpen som nå henger på kjøleskapet :) Vi er nesten likt ser jeg, ble satt til 6+4 i dag.

med første hadde jeg lysebrun til mørkebrun utflod med klumper i 2 uker uke 5-7- gikk bra

med andre hadde jeg rød blod og klumpete/slimete i 2-3 uker, MYE mensenmurringer uke 4+3-7 - gikk bra

med tredje lys brun utflod, par ganger med rødt slim, mye mensensmerter uke 6-10- gått bra (11+4 idag og vært på UL)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...