Gå til innhold

10 måneder

førstegang...1

Anbefalte innlegg

Når og hvor lenge sover ca. deres 10 måneder ganmle. Her var det:

Våken 6

sov. 8-9.30

12.30-14.30

sovna 7

Nå er det bare tull og grining, så lurer på om jeg skal forandre noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er 9,5 mnd og våkner ca 07-07.30

sover ca kl 10-11 og 14-15

legger seg kl 19

Noen dger sover han lenge på første dupp, og da sover han bare en gang for dagen. Noen ganger sover han lengre om morningen, og sover bare en dupp. Han trenger 4 timer våkentid før han skal legge seg.

Er det på kvelden det blir tull? eller på dagduppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på 9 måneder. Hun våkner ca halv åtte. Er så våken til ca 11, og sover da et par timer. Hun trenger en ny lur etter middag ca. 1530-tida (men den er bare på en knapp time). Hun legger seg klokken 19.

Jeg merker at hun har litt kortere lurer på dagtid, og det blir vel snart slik at hun bare har en dupp. Samtidig blir hun trøtt og sliten av all krabbingen, så foreløpig må hun ha ettermiddagsluren også. Kanskje du skulle prøve å drøye den første luren til litt senere på formiddagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er egenlig mer grinete alle gangene hun skal sove. Tror også at jeg kanskje bør holde henne våken lenger før lurene. Men noen ganger våkner hun også 5 og da klarer jeg ikke holde henne lenger enn til 8.

Men jeg ser hun har kortere våkentid på morningen enn dere og sover også litt mer på dagtid. Er jo best sånn til barnehagestart at hun også er våken lit lenger på morningen. Skullle ønske hun sov litt lenger på morningen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min trenger å være våken ca 3 timer f,ør dupp og 4 timrt før leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...