Kaja_07 Skrevet 19. mai 2013 #1 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg tror snart jeg blir gal. Vår sønn på snart 6mnd sover ikke på nettene. Han sover Max en time i strekk. Ammer fortsatt 2-3 ganger og fått beskjed om å kutte ned... Men når jeg har sittet oppe i mange timer og trøster, orker jeg ikke mer. Amming gir oss en liten pause og han sover som regel litt etterpå. Han har gradvis blitt værre og værre og nå lurer jeg på om det er noe galt.. Eller hvor kan jeg ringe for å få hjelp?? Tredje natten min nå med kun 1-2 timer søvn... Hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TS171212 Skrevet 20. mai 2013 #2 Del Skrevet 20. mai 2013 Uff, stakkars deg... Hvordan sover han på dagen? Hvordan har rutinene dine vært på kvelden? Samsover dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp1988 Skrevet 20. mai 2013 #3 Del Skrevet 20. mai 2013 Spør som henne over her? Skriker han mye om natten eller ved soving, gulper mye eller svelger det igjen? Kan være tenner eller utviklingsprang, kanskje noen låsninger i ryggen som kiropraktor/manuellterapaut kan fikse Men kanskje du skal lese litt om reflux? Min har stille reflux og hvert plaget med sovingen fra dag en, men ble verrre fra seks måneders alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 20. mai 2013 #4 Del Skrevet 20. mai 2013 Du kan ta kontakt med kiropraktor som har spesialisert seg på barn! Du kan også kontakte feks sove-Karin (sovekarin.no) eller Caroline Teigen (sovehjelp.no). De har litt forskjellige fremgangsmåter og syn på dette med gråting og sånn så les litt om dem før du kontakter evt. Håper du får hjelp,for sånn trenger det ikke være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå