Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uke 8 nå ... Kvalme og trøtthet herjer ... I fin kombinasjon med 100 % jobb og 3 unger er det faktisk ganske slitsomt .... Jeg er så heldig som gravid at jeg blir kvapsete og oppblåst med en gang .. Så i tillegg så føler jeg meg skikkelig ulækker, men like blid : )) dette er jo så ønsket som det kan få blitt !!! Flere som begynner å bli litt slitne ??

Fortsetter under...

Huff her er jeg 7+1 og med kvalme, oppblåst og mage som kommer tidligere å tidligere ved hver graviditet så føler jeg meg lite lekker for tiden.. :-/ gleder meg til den skikkelige gravidmagen kommer og ikke sånn gravidpøsete mage jeg har nå.. :-)

Kjenner jeg sover dårligere å er ekstra trøtt og med 2 barn og snart full jobb i tillegg så ser jeg faktisk frem til en høst med lite jobbing så jeg kan nyte graviditeten.. De neste 3 mnd er så travle at det så vidt ble 2 uker ferie innimellom :) så satser på kvalmen gir seg og at bekkenløsningen ikke kommer denne gang så går sommeren som en drøm..

Men hvilken premie vi får da når alt dette er over :)

Sliten her også ja. Jobb og familie tar all min energi, mens jordmor poengterer at jeg må prioritere meg selv. Har en datter fra før, og i det svangerskapet hadde jeg tid til å bare ligge på sofaen og være gravid, mens denne gangen har jeg jo henne som må passes og lekes med osv. Sliter også med kvalme, og det gjør at jeg blir ekstra fort oppgitt og sliten og lei. Hater å gå på jobb å være kvalm, men siden jeg bare er vikar, så er sykemelding ikke et alternativ. Tror egentlig ikke jeg er skapt for å være gravid :P

Men som dere sier, det er en flott gave man får til slutt, så da er det bare å bite tennene sammen og holde ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...