Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ligger og håper og ber om at TR ikke kommer! Er to dager over tiden, noe som er veeeldig uvanlig for meg. Har ømme bryst og er utrolig trøtt... Var til GU på mandagen og fikk påvist sopp, noe som pleie å komme etter TR. Hun mente også at jeg hadde eggløsning den dagen, men satser på at det er noe annet ;)

Har ikke testet meg og tør heller ikke - redd for å bli skuffet :/

Fortsetter under...

Ligger og håper og ber om at TR ikke kommer! Er to dager over tiden, noe som er veeeldig uvanlig for meg. Har ømme bryst og er utrolig trøtt... Var til GU på mandagen og fikk påvist sopp, noe som pleie å komme etter TR. Hun mente også at jeg hadde eggløsning den dagen, men satser på at det er noe annet ;)

Mente gynekologen at du hadde el på mandag som var, altså den 10.juni? Isåfall skal du vel strengt tatt ikke få mensen før om en 14dagers tid etter det... 

Men hvis du er to dager over ikm så hadde jeg aaaaldri i livet klart å la være å ta en test! Vil heller bli skuffet enn å leve i usikkerhet :) Lykke til hvis du velger å ta en test!

Heia dere :) Har ikke hatt tid til å være her inne på mange dager. Spennende med noen positive tester da - lykke til, krysser fingre og tær for at spirene blir til store og flotte babyer neste år :)

Her tror jeg nok det blir dårlig med baby på denne pp, har ingen symptomer, eller det vil si, jeg har litt murring som tegn på at TR nærmer seg, men 0 symptomer og negativ test 12 dpo så tror jeg løpet er kjørt. Tror nok alle murringene jeg hadde 3-5 dpo var kroppens forsøk på EL. Litt i ulage etter SA de to foregående mnd? Kanskje greit med en syklus i mellom???! Tenkte imidlertid at begge de saene var så tidlig at ikke-prøver bare hadde tolket det som en litt sen mens...

Har regnet litt på det og kommet frem til at vi kan forsøke en pp til, men klaffer det ikke da så blir det nok venting pga lønn. Kjedelig, men barn er dyrt nok i seg selv, om man ikke skal tape 100 tusen på å få NAV utbetalinger i stedet for at jobben betaler ut (statlig ansatt, lønn noe over 6G og ikke minst: feriepenger).

Vil så gjerne ha en liten baby :)

Mente gynekologen at du hadde el på mandag som var, altså den 10.juni? Isåfall skal du vel strengt tatt ikke få mensen før om en 14dagers tid etter det...

Men hvis du er to dager over ikm så hadde jeg aaaaldri i livet klart å la være å ta en test! Vil heller bli skuffet enn å leve i usikkerhet :) Lykke til hvis du velger å ta en test!

Ho var veldig usikker på om jeg hadde da eller nettopp hatt - vart mer usikker når jeg nemte at jeg skulle mensen dagen etter. Jeg såg en liten "pose" - men er ingen ekspert og ingen anelse på hvordan lese innvendig UL. Bare lært at det ikke er lett å se noe så tidlig, og at tidlig graviditet kan lett misforstås som EL.

Hadde også en veldig liten blødning for rundt ti dager siden (4-5 dager etter da jeg skulle hatt EL).

Føler at det er noe der, noe som ikke har vært der før, og kommer til å ta en test på mandag dersom TR ikke er komment - "håper!!!"

Men vil selvsagt aller helst ta en test nå! (Har ingen hjemme da alt vart brukt opp forrige mnd).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...