Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok det blir det for meg også...hadde sex i rett periode rundt el men hatt nesten to uker med halsbetennelse/bihulebetennelse etterpå...og det har vel tatt knekk på mulig spire..holdt meg unna farlige medisiner men kjenner ingen symptomer..ikm cA 16juni..Så juni blir nok måneden det skjer i stedet:) ferie og sol hjelper nok på:D

Annonse

Hurra! Min ble også sterkere positiv i dag! Men etter tre SA i fortiden vet jeg bedre enn å klappe i hendene for tidlig. Venter til ikm 13/6, og så tar vi det derfra. Synes også det er for sprøtt hvis det gikk på 1 pp, hadde forberedt med på månedsvis med prøving. Håper testen blir sterkere...

Gratulerer til økln, håper flere får det til denne runden, blir spennende å se.

Mandag 10.

Methos 8pp

økln 1 pp

Tirsdag 11.

Elibjo

Onsdag 12.

Torsdag 13.

Oslo87 (2 pp)

Dossa (36 pp)

Light of my life (1 pp)

Mademoiselle26 (1pp)

Tingenes Herre

Fredag 14.

Sidney

frøkenAH

Lørdag 15.

PeppaPig

Søndag 16.

Kokosbolla

Lullaby

Gravid

Alltid testeklar Sidney :P Klarer jeg å holde meg til helgen mon tro?

Jeg måtte ta storhandel i dag og klarte jo ikke la være å røske med meg noen tester fra hylla :ph34r:

Symptomer er det vel egentlig ganske lite av..

Har ømme pupper, men det er sikkert bare et tegn på at mensen kommer snart.

Har veldig lyst på godis, men eg er jo på slankern og har alltid lyst på godis da, også er det sikkert bare et tegn på at mensen kommer snart. Og jeg er også ganske trøtt, men det er sikkert bare fordi jeg ikke sov så godt i natt. Pessimistisk jeg? Nei, aldri ;)

Annonse

Over og ut her også. Har spottet siden onsdag (!!) og blør ordentlig i dag. .. Merkelig. Etter 15 år på p-pilla, ble syklusen min nokså stabil da jeg sluttet. Men nesten ett år etter pilleslutt, DA skal alt bli bare krøll?? Sljønner ingenting. Legetime på mandag, men er redd det ikke kommer så mye godt ut av det. Tipper blodprøvene mine er fine, og at uansett hva neste steg er, så kommer ingenting til å skje før i august... Men da kan jeg kanskje prøve å ha sommeren "fri", da:) Prøve å ikke tenke så mye på det. Sukk...

Pokker for her kom blodtanta :( Hun har virkelig åpnet krana for fullt :P

Juli må bringe bedre lykke :D

Over tre år og enda må jeg vente lengre på den etterlengta spiren.

Imorra ser jeg lysere på tinga og kamp humøret er da på plass igjen :)

Ikm i dag og ingen tegn til mens. Jeg er gravid!!!!!!!! Håper og ber om at det holder seg i 36 uker til. Positiv test i morges (klarte ikke å la være, måtte svi av enda en) lykke til alle dere andre, og grattis til de som slår følge med meg til 1.tri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...