Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter:)

Kan noen vær så snill å sette meg på listen? Ikm 10. juni:) Tviler på at det ble noe denne mnd, mannen har reist så mye. Sex en gang dagen før eggløsning. Men håpet er jo der:p

Lykke til alle sammen:D

Ble det samme her.. Har hatt stikking i høyre eggstokk(?) de to siste dagene, noen som har vært borti det før?

Ja, hadde det faktisk forrige mnd. Var ikke gravid da, men det betyr jo ikke at du ikke er det:)

Kan noen sette meg inn på lista igjen? Ser ut som jeg forsvant v siste endring. IKM 13/6.

Her har symptomjakten begynt! Sånn holdt jeg på sist også. Er 6 dpo i dag, og det går nok ikke mange dager før testefesten begynner! Dere er alle invitert :-) har alltid fått tidlig positiv test når jeg har vært gravid, type 8-9 dpo.

Symptomer er det få av, litt ømme pupper og muligens svake murringer. Erfaringen er at testen blir positiv før symptomene melder seg for fullt. Et typisk tidlig symptom hos meg er halsbrann, av en eller annen grunn.

Spennende! Lykke til alle sammen :-)

Jeg skal på en fest lørdag 15 juni, og hvis jeg faktisk skulle være gravid eller ikke fått mensen til da, forslag til unnskyldninger for å ikke drikke??

Det er et sosialt arrangement av ledelsen i bygget der jeg jobber, vi har gleda oss lenge og det er nok heftig drikkepress!

Håper nesten jeg får mensen da, for da kan jeg være med på festen og kjøre i gang med prøving når vi skal ha ferie :P

Annonse

Hmmm... Har hatt følelsen av EL hver dag siden lørdag... Liten blodflis i slimet lørdag (slimet kom fredag), men i går og i dag har jeg hatt litt stikninger og et par runder med mye slim. Sorry ekle detaljer altså ;) hadde sex lørdag, men har jobbet så sykt mye at vi ikke har orket noe mer siden... Er redd EL kan ha vært senere enn først antatt og at det kanskje er for sent??? Eller kan slikt slim være tiiiidlige symptomer?!? Hmpf, jeg som alltid pleier å være så sikker på når EL er!!! Kroppen er kanskje litt merkelig etter sa, hva tror dere?

Jeg skal på en fest lørdag 15 juni, og hvis jeg faktisk skulle være gravid eller ikke fått mensen til da, forslag til unnskyldninger for å ikke drikke??

Det er et sosialt arrangement av ledelsen i bygget der jeg jobber, vi har gleda oss lenge og det er nok heftig drikkepress!

Håper nesten jeg får mensen da, for da kan jeg være med på festen og kjøre i gang med prøving når vi skal ha ferie :P

Går det ikke ann å si du går på en antibiotikakur av noe slag?:)

Tenkte på dt! Hvilken type antibiotika kan man ikke drikke med? Hva kan jeg si feiler meg?

Tenkte på dt! Hvilken type antibiotika kan man ikke drikke med? Hva kan jeg si feiler meg?

Ikke mange antibiotikum som krasjer med alkohol. Metronidazol heter en av dem. Har antabus-effekt.

Jeg testet i dag og fikk svaaaak strek! Så svak at jeg omtrent må myse for å se den :-) 7 dpo i dag, så egentlig ingen grunn til å teste, men det er jo så gøy! Billigstrimmel, og de skal visst være veldig følsomme. Ny test om to dager for å se om den blir sterkere...

Du kan si at du har fått UVI, og at du akkurat har startet kuren. F.eks. Selexid/Penomax. Men er mange som mener det bare er en myte at man ikke kan blande alkohol og antibiotika. Du kan jo si at du har litt vondt, og derfor ønsker å holde deg alkoholfri:)

Hvis ikke kan du kanskje si at su skal opp tidlig dagen etter og kjøre langt fordi du skal i en konfirmasjon, er jo tid for det nå:)

åjåj, fikk en svaaaaaaak strek i dag :o Typ nesten usynlig :P

Tør nesten ikke håpe for mye, for jeg tok testen og så ikke på den før etter minst 5 minutt, så det kan jo være feil. Pluss at første gangen jeg var gravid så fikk jeg positiv test 4+1 og mistet dagen etter, så tør ikke juble helt ennå .. :)

Er 10 dpo i dag..

Annonse

Wow, så artig med to svake positive :) blir spennende å se om de blir mørke og tydelige de neste dagene :)

Her skjønner jeg ingenting. Var så sikker på EL på lørdag, men både i går og i dag har jeg vært superoppblåst, vondt i livmor (litt mot høyre eggstokk i går morges) og et par bølger med slimklumper. Hva i all verden er dette? Tenkte kanskje jeg hadde bommet på EL og at det var i går, men kan jo ikke ha det i dagesvis heller...

Så gøy med to positive tester! Håper det beste for dere :)

Ikm om 9 dager og har ingen symptomer. Har fått litt kviser i ansiktet og lurer på om det kan være reaksjon på progesteron kremen jeg bruker denne mnd?

Camillok, kan det være at egget ikke slapp sist så kroppen prøver igjen nå?

Da har jeg endelig fått ut fingeren og bestillt tester! Blir spennende neste uke :) Foreløpige "symptomer" er større og litt ømme pupper, må opp å tisse om natten, null energi.... Samme som sist mao, så jeg er håpefull :)

Tja, jo det kan jo være, men i såfall har jo kroppen prøvd omtrent hver dag siden lørdag ;) velvel, det ble bare sex lørdag kveld så gitt mannens små lever 3 dager som er vanlig så er det vel lite sjans om EL var onsdag eller torsdag. Mandag og tirsdag bør jo være ok. Vet jammen ikke, kjennes mer som om det er noe som skjer i livmoren min (les implantasjon), men det er jo for tidlig... Så i såfall må det jo være flere forsøk på EL (eller flere EL??) og om EL er så sen så blir det dårlig med baby her denne mnd. Hvis ikke mannens små er supersurvivors og kan leve i 5-6 dager ;)

PeppaPig: så kjedelig uten symptomer :( synes det er så dårlig gjort at det skal være så vanskelig for enkelte :( men noen har jo ikke stort med symptomer heller - så man skal aldri si aldri før tanta kommer!

Her har magen begynt å verke igjen. Mensmurringer igrunn. Er ekstremt sliten (men har jobbet ekstremt mye siste tiden - er jo derfor vi ikke har fått lagt noe flere aksjer ;) ) kan man ha implantasjon på dag 4? Hadde det ikke vært for altfor tidlig hadde jeg vært sikker på ny spire...

Jaja, skal bestille meg billigtester så får vi svar raskt nok ;)

Desto mer spennende med testing PeppaPig ;) Jeg har nå bestilt et lass med billigtester på nett, 200 for 35 tester, gratis frakt. Så nå skal det testes!!! Det er jo halvparten av hva jeg betalte for gravitester i forrige mnd... Jaja, sved jo av noen gravitester i de første mnd etter lillegull ble født, brukte jo ikke prevensjon da og testet meg hver gang jeg var i dårlig form ;) Tydelig hva jeg assossierer med graviditet???!

Må si jeg var litt fristet til å bestille EL tester også, men ærligtalt, jeg kjenner jo når jeg har den. Må ikke la meg stresse av at ting har virket rart denne mnd! Det var en sånn EL kalkulator der inne som mente at jeg burde ha EL i dagene 31.05-04.06, gitt at jeg har 26 dagers syklus. Det er det jeg stort sett har, så det kan jo stemme med at jeg kjente EL stikket på lørdag. Hva som har skjedd siden vet jeg ikke. Kanskje jeg har hatt suuuupermange EL??? hehe, nei, nei, nei. Jeg må innrømme at jeg ikke ønsker meg mer enn en om gangen selv om jeg synes graviditet er tungt (hvis det blir som sist), og det sikkert hadde vært kjekt å slippe unna en graviditet.

Er spent på morgendagens gravitater jeg :) TO sterkere streker takk! Hihi, sååå gøy med positive tester!!!

Sist mnd var jeg imidlertid i stuss, første CB var så svak så svak 12 dpo, syntes at det var litt rart men tenkte at det ordnet seg sikkert. På ikm-dag testet jeg på nytt, CB var definitivt sterkere, men svak den også. Ante på en måte litt ugler i mosen (sist gravi var testen superpositiv på 12 dpo), og kjøpte en CB digital med ukeindikator. DA ble jeg enda mer i stuss, det tok eeeeevigheter før den ble klar og viste gravid 1-2 uker. Dette var på dag 4 etter ikm og burde jo ha vist 2-3 uker... Fikk en litt dårlig følelse, men er opplært til å tenke positvt, så jeg tok en hCG i blod og var superhappy. Dagen etter begynte jeg å blø, bare en rosa prikk på papiret på morgenen og skikkelig blødning og vondt i magen utpå ettermiddagen... Tok hCG igjen dagen etterpå - og graviditeten hadde nok gått til grunne for noen dager siden, første hCG måling var 16 (ikke rart det tok lang tid å få svar på CB digital) og to dager senere 4...

Jaja, det var den historien, godt å få det ut!

Kjenner meg veldig igjen, Camillok.

Hadde mye stikkinger sist pp. Trodde kanskje det kunne være implantasjonen, men ble jo ikke gravid.. mannen hadde en fin kommentar: det er nok kroppen som prøver..

I fjor sommer fikk jeg svak positiv, så blank, deretter 1-2 på digital og så begynte jeg å blø.. Da skulle jeg heller ønske jeg ikke hadde testet, for du rekker å glede deg for så å bli så skuffet..

Håper den sitter denne gang.

Ingen symptomer i det hele tatt, men er bare 7 dpo..

Endret av Sidney

hahaha ja da kan du teste med god samvittighet Camillok :D

Har ikke fått testetrangen over meg enda, men den kommer vel snikende på meg neste uke ;)

Skal du teste med digital på mandag økln? Håper det ikke er falsk positiv som du har fått!!! Krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...