Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så mange vi er torsdag 13/6 :P

Mandag 10.

Methos 8pp

Tirsdag 11.

Elibjo

Onsdag 12.

Torsdag 13.

Oslo87 (2 pp)

økln

Dossa (36 pp)

Light of my life (1 pp)

Mademoiselle26 (1pp)

Tingenes Herre

Fredag 14.

Sidney

frøkenAH

Lørdag 15.

PeppaPig

Søndag 16.

Kokosbolla

Lullaby

Gravid

Fortsetter under...

Nå blør jeg plutselig litt. Hadde det vært to uker senere, hadde jeg vært sikker på at det var mensen som kom. Er trøtt og hsr menssmerter. Har spotta i hele dag, egentlig. Og det er mer enn det jeg har tenkt på som tegn på ekstra fruktbart el-slim. Føler ikke akkurat for å legge inn aksjer nå! I går ble det for seint, idag blør jeg, så får satse på i morgen. Sukk, kjenner at denne pp'n ikke ender med suksess, den heller :(

Nuvel. Det var meg jeg skulle fokusere på framover, var det ikke? Joda. Og DET kan jeg klare å få til:) I seng før kl 23 i dag. Stor seier! Så gjelder det bare å få lagt fra seg mobilen i god tid før midnatt...

Her er EL i dag,mest sannsynlig. Hadde oss på tirsdag og i dag. Forhåpentligvis holder det. Hadde vært veldig kjekt om det gikk på første pp! Med forrige fikk vi det til på 2.forsøk. Men nå er jeg jo blitt eldre, så...man vet jo aldri.

Annonse

Dette sto om den:)

Graviditetstest strimmel

Testen er enkel og sikker å bruke, og kan testes med hele døgnet. Urinen skal oppsamles i et beger før testen utføres.

Testen forteller om det er hCG (human chorion gonadotropin) i urinen. hCG i urinen er en indikasjon på graviditet og kan typisk påvises i urinen så tidlig som 6 til 15 dager etter befruktningen.

Den er over 99,9 % nøyaktig, og har en følsomhet på 25mIU/mL (den er altså blandt de mest følsomme tester som kan kjøpes).

Dette sto om den:)

Graviditetstest strimmel

Testen er enkel og sikker å bruke, og kan testes med hele døgnet. Urinen skal oppsamles i et beger før testen utføres.

Testen forteller om det er hCG (human chorion gonadotropin) i urinen. hCG i urinen er en indikasjon på graviditet og kan typisk påvises i urinen så tidlig som 6 til 15 dager etter befruktningen.

Den er over 99,9 % nøyaktig, og har en følsomhet på 25mIU/mL (den er altså blandt de mest følsomme tester som kan kjøpes).

Takk for tips!! Bestilles i dag :)

Annonse

Mandag 10.

Methos 8pp

økln 1 pp

Tirsdag 11.

Elibjo

Onsdag 12.

Torsdag 13.

Oslo87 (2 pp)

Dossa (36 pp)

Light of my life (1 pp)

Mademoiselle26 (1pp)

Fredag 14.

Sidney

frøkenAH

Lørdag 15.

PeppaPig

Søndag 16.

Kokosbolla

Lullaby

Gravid

Flytta meg selv til ikm mandag, kom på at jeg hadde glemt det :)

Noen andre symptomjegere her? :) hvor lenge før ikm starter dere testing?

Da er el over for denne gang og jeg håper virkelig at det er siste gangen jeg trenger å tenke på det..

Gi meg heller 9 mnd med oppkast, halsbrann og dilla på sylteargurker med nugatti på og dere skal ikke høre en eneste klage fra min munn!

Håper juni blir måneden vi alle kommer oss vekk fra dette forumet og over til 1.tri :D

Heia, min tur på første tri semesteret forrige mnd ble kortvarig... Nøyaktig en uke fra positiv test til sa...

Men i går hadde jeg EL, med en ørliten flis blod i slimet. Satser på at jeg er superfertil denne mnd og at kos i går gir resultater :) hvis det ikke klaffer denne mnd tror jeg kanskje vi venter et år eller noe, store økonomiske konsekvenser ellers.

Ikm 15, samme som PeppaPig - hadde ikke vi samme sist også tro? Velvel, håper vi alle får baby snart :)

Uff nei Camillok. Sa igjen?

Jeg tror vi hadde samme sist gang ja :) Håper at det klaffer for deg nå slik at du ikke trenger vente et år!

Det gikk jo temmelig skeis med bidronninggeleen sist pp så jeg droppet den denne gangen og jommen fikk jeg ikke el på dag 13! Prøver med progesteronkrem nå så får vi se om det har noe for seg!

Jepp, sa to mnd på rad er dårlig gjort fra moder natur :( egentlig er det vel ikke min tur til å bli gravid i det hele tatt denne mnd siden jeg har blitt gravid to mnd på rad... Men satser på at alle gode ting er tre :) og at spiren blir stor og sterk denne gangen!

Er veldig glad kroppen min sier så tydelig ifra om når rett tid er - slipper i hvertfall dyre tester ;) må foresten huske å bestille billige gravitester, sist mnd sved jeg av 400 kr på cb tester :(

Siden sist er en ting annerledes - jeg har sluttet å amme. Egentlig bare blitt sånn, men jeg har nok hatt litt i bakhodet at kroppen kanskje kan ga kvittet seg med ny spire pga fortsatt melkeproduksjon. Er vel ikke akkurat supersannsynlig, men man vet jo aldri! Blir spennende med testing fremover med dere :)

Alle gode ting er tre, ja det var det ordtaket jeg var ute etter istad :D

Tør ikke tenke på hvor mye som har gått med på graviditetstester det siste halvannet året :o Kunne sikkert kjøpt en ny bil eller noe! Har ikke planer om å kjøpe tester denne mnd, gidder ikke kaste bort pengene mer :)

Kroppen er jo ganske underlig til tider så kanskje det kan ha noe med saken å gjøre?

Nei ikke enda. Mannen min er av den typen som mener at det skjer når det skjer, om det tar en måned eller et år. Så etter masse gnål fra min side har han endelig gått med på å teste sæden. Han skal ha legesjekk om et par uker og tar det samtidig.

Gudskjelov er vi enige om å prøve icsi/ivf om vi må.

Djis! Dagene går så sinnsykt tregt etter EL.. Bare 3 dpo og allerede lengter beg etter å teste.. Håpløst. Har også svidd av alt for mye på tester.. Og er lei av den helsikes blanke testen hver mnd. Fatter ikke jeg gidder.. Men så nærmer IKM seg og nysgjerrigheten blir for stor.. Har gitt opp selvdisiplinen for lengst;)

Beste været her i dag, sitter på terrassen og soler meg mens mannen lager middag;) så blir det game of thrones i kveld! Viktig med små gleder!

Hei jenter:)

Kan noen vær så snill å sette meg på listen? Ikm 10. juni:) Tviler på at det ble noe denne mnd, mannen har reist så mye. Sex en gang dagen før eggløsning. Men håpet er jo der:p

Lykke til alle sammen:D

Ble det samme her.. Har hatt stikking i høyre eggstokk(?) de to siste dagene, noen som har vært borti det før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...