Gå til innhold

Egoistisk av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en fra før, og prøver på en ny. Sånn egentlig holder det med en unge, men vil så gjerne at hun skal få en søster/bror. Men mannen virker ikke ut som han vil lengre, så sa jeg her om dagen at vi heller bare kunne kvitte oss med alt og bare nyte henne, men da ble han sur og sa at det var mitt valg. For når han snakker om fremtiden er det ikke en unge til der, så når jeg nevnte det sa han at han tok det når det kom. Hvordantolker dere det? Jeg vil veldig gjene ha en til, men samtidig nøyer jeg meg i masse vis med hun vi har. Så hvordan ville dere tolket mannen?

Anonym poster: f348e56ecdd953b75756108c1619718e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ut som mannen min; helt greit om det blir en unge til, og helt greit om det ikke blir det.

Du bør kanskje snakke med han om det slik at dere begge vil samme ting?

Skrevet

Er det han mener, at vi får ta det som det kommer. Så jeg syns det virker som jeg bestemmer det. Han ble sur når jeg sa vi ikke trengte en til, og mente at jeg da bestemte at vi bare skulle ha henne. Menn er ikke lette og skjønne seg på heller, hehe

Anonym poster: 6125d49b509558818233c60a69ffb53c

Skrevet

Han mener det han sier, tar det som det kommer.. Blir du gravid så blir han glad for det. Mannfolk er ikke så glad i planlegging.

Må bare hoppe i det:)

Skrevet

Ja, du har vel rett i det :)

Anonym poster: 6125d49b509558818233c60a69ffb53c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...