Gå til innhold

Lilla reisetrille til gutt ok?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det ok å bruke lilla (litt mørk) reisetreille til gutt?

Ser på en Zero2four til grei pris som er lilla, der regntrekk, bærebag og bilstoladapter følger med.

Har også funnet en i blå Tituanium Breeze som er litt dyrere, men her er det ikke bilstoladaptere med :( Og de er et must!

Den blåe var jo helt klart finest, men siden det ikke var adptere med, så visste jeg ikke. Klarer ikke finne ut hvor de selger bare adapterne.

Noen som vet hvor man får kjøpt adaptere til disse vognene? Skal bruke Maxi Cosi bilstol på det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049122-lilla-reisetrille-til-gutt-ok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titaniumbaby breeze selges forøvrig ikke lenger, men zero2four er den eksakt samme vognen, 4me fusion er også prikk lik ;)

De har bare skiftet navn på den?

Har du prøvd denne vogna?

Hva anbefales av denne og Quinny Zapp? Klarer ikke bestemme meg :P

Titaniumbaby breeze selges forøvrig ikke lenger, men zero2four er den eksakt samme vognen, 4me fusion er også prikk lik ;)

De har bare skiftet navn på den?

Har du prøvd denne vogna?

Hva anbefales av denne og Quinny Zapp? Klarer ikke bestemme meg :P

Nei zero2four og 4me er jo egne merkenavn, mulig de eies av samme selskap men tror nok disse bare er etterligninger av samme vogn. Men kan jo hende titanium baby har byttet navn til zero2four, vet ikke :)

• 2 uker senere...

Syns ikke det gjør noe med mørk lilla vogn til gutt! Så lenge den ikke er lys lilla. Lys lilla er for meg veldig jentete. Blir akkurat som at blå vogn er bare for gutter..... Syns du lilla er fint; kjør på ;)

Moro at noen tør å kjøpe den de liker uten å måtte tenke hva andre måtte synes!

Annonse

Jeg kjøpte rød til min gutt.. Dette var da hovedvogna. Synes ikke det gjør noe med lilla vogn, så lenge du liker den:-)

Det skal sies at jeg ble temmelig lei den røde knalle fargen, og vanskelig å finne tilbehør som passet godt. Men blir jo litt annet med en reisetrille:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...