Gå til innhold

Noen her med kraftig pollenallergi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest flykræsj

Bruker zyrtec, Lomudal øyesper, rhinocort nesespray og ventoline inhalator for pust. De fleste av disse, bricanyl også, har vært foreskrevet i 20-30 år pluss. Ikke rapportert om noen fosterskader iflg legen min, så da er det nok veldig trygt. Alle disse medisinene brukes jo i stort omfang av mange mennesker.

Annonse

Fikk beskjed av legen min å sjekke ut siden www.relis.no. Det er en uavhengig side, alla felleskatalogen. De fleste antihistaminene må jo være rimelig godt prøvd ut nå. Men prøver å holde meg unna deg meste, men nå disse dagene har jeg tatt tablett + 1 liten dose bricanyl. Merker hev er litt mer hysterisk dette svangerskapet;-) Kan ikke tenke meg at jeg har klart meg uten en eneste dose bricanyl i de to forrige svangerskapene!?!

Jeg har sliti så masse med pollen allergi siden jeg var liten. Vært så ille hatt jeg har mått være hjemme fra skolen (når den tiden var). Eneste som har hjulpet for meg er allergi sprøyte. Hverken tabletter, nesespray og nesespray har vært bra nok. Så den sprøyta er absolutt til å anbefale! :) Det finnes flere merker, og ikke alle er like effektive. I år har jeg fått en som ikke funker i det hele tatt. Og det er noe dritt! Blitt vant til å være symptomfri jeg nå :P hehe.. Ellers så anbefalere jeg tablettene som heter Loratadin :)

Annonse

Eg tar Aerius, Singulair og Symbicort daglig året rund, og Oxis bed behov.

Har Avamys nesespray, også til daglig bruk.

Tok alt i svangerskapet forrige gang, og kjem til å gjere det denne gangen og. Legane mine mener at det er bedre for den lille i magen at eg tar medisinane mine og holde meg frisk, enn at eg ikkje tar medisin og blir dårlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...