Gå til innhold

Andre som har merket bedring av kvalme og tretthet alt...?

Anbefalte innlegg

Er så engstelig, er i mye bedre form allerede! Er bare 8+3, det er jo alt for tidlig! Har hatt MA tidligere og da mistet jeg også symptomene, så er skikkelig engstelig nå.. Har UL på tirsdag, gruer meg sånn! Andre som har merket bedring så tidlig?

Fortsetter under...

Jeg er 7+3 og her varierer symptomer fra dag til dag og i løpet av døgnet .. Er verst på kvelden ... Men her f.eks på 17 mai så var jeg nesten ikke kvalm . Igår spydde jeg to ganger og dagen idag er foreløpig grei : ) jeg har også ul til tirsdag og er spent etter ma i mars !!

Jeg er også litt småbekymret til tider. Har nesten ingen symptomer lenger. Nå har ikke jeg hatt så mye heller, men den lille kvalmen jeg hadde for en uke tilbake, er helt vekk. Jeg er ikke så mye trøtt heller, og den akutte sulten er ikke så akutt lenger. Jeg kan heller ikke finne igjen "tennisballen" jeg fant nederst i magen forrige uke...

Men. Jeg vet også at mest sannsynlig er alt bra. Vi er i et slags tomrom nå, hvor de slitsomme symptomene er i ferd med å avta, samtidig som magen ikke er kommet ennå. Jeg satser på at alt er bra med den lille der inne. :) Er forresten 10+4 idag...

Jeg har mistet de fleste symptomer, brystene er ikke ømme lengre, kjenner noe nederst i magen jeg satser på er at ting vokser. Var på UL og så bevegelser og hjerte 9+6 og da hadde ting alt begynt å avta. Er 10+3 i dag. Er en stund siden de forrige svangerskapene, men mener det meste av symtomer var litt frem og tilbake før de ble borte. Og så kommer de herlige sparkene og man blir mer avslappet :).

Satser på at alt er bra med knøttet! Her blir kvalmen bare verre og verre for hver dag som går, men jeg håper jo at det kanskje ikke varer så lenge? Blir mer fortvila for hver dag, for er så sliten og kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Var hos legen forrige uke, men hun ville ikke ta det som første svangerskapskonsultasjon fordi jeg var så kort på vei. Jeg var kvalm allerede da, men nå er det mye verre. er vel ca 6 uker i dag... Kvier meg litt til å ringe samme lege i morgen, og få time bare en uke etter at jeg var der sist...?

Mine symptomer har også avtatt mye, ihvertfall kvalmen! På en måte er det kjempedeilig ettersom jeg ikke gjorde noe annet enn å spy i uke 6 og 7. Har fått akupunktur 2 ganger, går med morgenkvalmebånd/sjøsykebånd nå, og kvalmen er helt borte :) Den kommer i bølger innimellom hvis jeg ikke har sovet nok eller spist nok. Forrige uke spiste jeg hele tiden, men nå de siste to dagene har matlysten roet seg også - til det normale vel og merke. Kanskje greit, så jeg ikke blir MEGAsvær. hehe. men merker at jeg savner symptomene litt innimellom også, for det var jo tydelige tegn på at det var noe på gang!

Er i uke 9 nå, forresten

Annonse

Mine symptomer har også avtatt mye, ihvertfall kvalmen! På en måte er det kjempedeilig ettersom jeg ikke gjorde noe annet enn å spy i uke 6 og 7. Har fått akupunktur 2 ganger, går med morgenkvalmebånd/sjøsykebånd nå, og kvalmen er helt borte :) Den kommer i bølger innimellom hvis jeg ikke har sovet nok eller spist nok. Forrige uke spiste jeg hele tiden, men nå de siste to dagene har matlysten roet seg også - til det normale vel og merke. Kanskje greit, så jeg ikke blir MEGAsvær. hehe. men merker at jeg savner symptomene litt innimellom også, for det var jo tydelige tegn på at det var noe på gang!

Er i uke 9 nå, forresten

Du bor ikke tilfeldigvis i Oslo? Sitter og vurderer å ringe fastlegen, eller prøve å få time hos akupunktur. Vil gjerne ha anbefalinger med tanke på hvem som driver med akupunktur mot svangerskapskvalme i oslo-området!

Vært på UL i dag og alt så bra ut! Så da er det bare å juble over mindre symptomer da! Sist trodde de det kanskje var to der, men en uten sikker hjertelyd. Så mst sannsynlig er det årsaken sa de.

Er i uke 9 nå, forresten

Du bor ikke tilfeldigvis i Oslo? Sitter og vurderer å ringe fastlegen, eller prøve å få time hos akupunktur. Vil gjerne ha anbefalinger med tanke på hvem som driver med akupunktur mot svangerskapskvalme i oslo-området!

Nesten, jeg bor i Drammen. Har gått til Kari Lise Bruset på regnbuen helsesenter rett ved liertoppen kjøpesenter.

www.regnbuenhelsesenter.no

God bedring :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...