Gå til innhold

Kan man gå i bukse i bryllup? event.hva slags tøffe bukser..jeg er litt kraftig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir nok veldig fint :)

Anonym poster: 871354fe3df5097a66e778d58a64751b

Fortsetter under...

Skrevet

I all verden, man må da få kle seg i det man føler seg mest komfortabel i. Dere får versegod mene at tights og tunika ikke er godt nok, men det trenger ikke bety det samme for andre, gud for en negativitet altså! Det er ikke så lett for kraftige mennesker å finne pene klær å få i, og tunika og tights har fungert praktfullt for meg, ikke alle er i st S eller M og kan gå i absolutt alt. Jeg kom med mitt forslag til HI her, hva dere andre måtte mene er helt og holdent uinteressant for meg egentlig. Jeg håper du HI finner noe som passer deg og som du føler deg fin i : ) Alle burde få være fine i ett bryllup smile.png

Poenget er vel at mange synes at tights og tunika ikke er så veldig pent

Anonym poster: f1d018cb4400d903bdb9e21714260d8c

Nei, poenget er at veldig mange synes det er pent.

Anonym poster: 3acdc519590bd98636595da935c3a952

Skrevet

De maxikjolen kan du gå i, høres fint ut!

Skrevet

I all verden, man må da få kle seg i det man føler seg mest komfortabel i. Dere får versegod mene at tights og tunika ikke er godt nok, men det trenger ikke bety det samme for andre, gud for en negativitet altså! Det er ikke så lett for kraftige mennesker å finne pene klær å få i, og tunika og tights har fungert praktfullt for meg, ikke alle er i st S eller M og kan gå i absolutt alt. Jeg kom med mitt forslag til HI her, hva dere andre måtte mene er helt og holdent uinteressant for meg egentlig. Jeg håper du HI finner noe som passer deg og som du føler deg fin i : ) Alle burde få være fine i ett bryllup :)

"det er ikke så lett for kraftige mennesker å finne pene klær å gå i" what???? Deg om det!!!!

Det finnes flust med lekre klær som passer alt fra str. s til xl! Det er lett å finne pene klær å gå i selv om man er stor, man må bare godta hvordan man selv ser ut og velge klær etter hva som sitter pent. Stikkort er snitt, mønster/farger og lengde.

Jeg er selv stor. Str. 42/44. Bruker 44 i bukser og 40/42 oventil da jeg ikke er så veldig brystfager og er smal over skuldrene. Når det kommer til kjoler så kler jeg kjoler med høyt liv. Den beste utringningen for meg er firkantet og gjerne litt lav. Av lengder kler jeg knelang, tildels lårkort og gulvlang. Jeg kler ikke kjoler som stopper midt på leggen eller ved anklene. Det er penest om det er litt arm på kjolene eller at jeg bruker en bolero av noe slag da jeg har kraftige overarmer.

Prøv deg litt frem!! Spør om hjelp! Jeg er ganske sikker på at det er drøssevis med kjoler som sitter pent på deg!!!

Anonym poster: cc6d8159419e0aaa5caf00cd08229951

Oi..det hørtes jo nesten ut som at du beskrev meg ;)

Bortsett fra at jeg IKKE går i korte kjoler.

Har en brunlilla maxikjole i Chifong - men usikker. Kler fargen veldig godt:) Men alle andre kommer vist så fargesprakende. Har også kjøpt inn et rundt gullkjede som skal sitte rundt halsen,lange øredobber med fjær, gullarmbånd,hudfarga sko og en bolero i chifong som er kremhvit.

Hva tror dere ???

HI

Det hørtes fint ut!

Anonym poster: 52393a69d68be2f695e7324b91069087

Skrevet

Kjolen høres veldig fin ut. Skjørt og en fin topp er også en mulighet, men kjolen høres veldig bra ut

Skrevet

Dropp fjærene, herregud. Resten høres greit ut.

Anonym poster: 71f34b31bb469f6cb0aea422053a2a0f

Annonse

Skrevet

Kan vel gå i dress bukse og en pen topp? Eller dress bukse og bluse? Ser mange jenter/damer som gjør det i bryllup. Kan ikke tvinge noen som ikke føler seg komfortabel i kjole til å gå med det!

Anonym poster: b5ca34ef7e409cb1bfb16e5fd2ed33ea

Skrevet

Jeg har opplevd en gang at en dame har kommet i bukse i bryllup. Hun hadde med seg babyen sin på 3 dager, så de fleste var imponert over at hun i det hele tatt var der...

Den kjolen du beskriver, HI, høres bra ut. Det at "alle" andre kommer i kjoler med farger, gjør jo ikke din kjole noe mer feil på deg.

Anonym poster: 4edf4076ddb61158d4dcc609a5b6e221

Skrevet

I all verden, man må da få kle seg i det man føler seg mest komfortabel i. Dere får versegod mene at tights og tunika ikke er godt nok, men det trenger ikke bety det samme for andre, gud for en negativitet altså! Det er ikke så lett for kraftige mennesker å finne pene klær å få i, og tunika og tights har fungert praktfullt for meg, ikke alle er i st S eller M og kan gå i absolutt alt. Jeg kom med mitt forslag til HI her, hva dere andre måtte mene er helt og holdent uinteressant for meg egentlig. Jeg håper du HI finner noe som passer deg og som du føler deg fin i : ) Alle burde få være fine i ett bryllup smile.png

Poenget er vel at mange synes at tights og tunika ikke er så veldig pent

Anonym poster: f1d018cb4400d903bdb9e21714260d8c

Jeg har bestandig blitt oppfordret til å bruke tunika og tights, det finnes mange forskjellige tights og tunikaer og ikke alt passer, men det finnes mye fint.

Tights og tunika er den første og største no-no for overvektige. Det blir brukt disse plaggene ukritisk fordi det er det enkleste. Ville sett litt på makeover program og fått tips derfra. Jenter med noen kg ekstra kan like lett bli superlekker som slanke i riktige klær, faktisk finere også, kast tights og tunika i søpla! Hvorfor være så utrolig kjedelig i klesveien at man tror man safer med de to plaggene, det er upent så det holder! Finnes mange trange solide kjoler med kappe rundt livet bl.a og blondestoff til ermer. Et tøft belte og solide pumps er fint tilbehør. Det viktigste er å fremheve den kroppsdelen man liker best, og kle det andre pent inn.

Anonym poster: 26db336e077af65d5a1ed85db98eed60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...