Gå til innhold

Kan man gå i bukse i bryllup? event.hva slags tøffe bukser..jeg er litt kraftig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i sommer og jeg er ikke noe typisk kjolemennekse, men tenke at jeg kunne pynte meg i en kul bukse eller en dress til jenter

Har dere noe forslag ?? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hva legger du i kul bukse? Kan du ikke finne en link til type bukse...?

Anonym poster: c8bebf43b984e98275988b8f1681d96c

Skrevet

Jeg syns du skal gå med kjole. Det passer seg ikke med bukse i bryllup på kvinner.

Anonym poster: 3905c3b2a1e6b6b2399bcf3a85d77a5a

Skrevet

Det kommer helt an på hvilket antrekk som står spesifisert på invitasjonen.

Anonym poster: 9e50c91cd76301ba60b0561e57d7a8b1

Skrevet

Det står ikke spesifisert hvilket antrekk man skal ha.

Skrevet

Det har jeg gjort. Og jeg var ikke den eneste. Gjør det DU føler for og ikke spør her inne. Alt for mange skinnhellige her inne.

Anonym poster: b75f4ea14ad870a4280f8c3dad4eb635

Annonse

Skrevet

Vet du hva, det finnes noen sånne bukser som nesten ser ut osm skjørt. De er utrolig vide, gjerne med flagrende stoff. Man ser ikke at det er skjørt med mindre man går. Sånne bukser med fine høye heler så kan man bli veldig pynta. Men er usikker på hvordan de blir hvis du er kraftig. Du må nesten prøve å se.

Ellers så syns jeg og at det er best med kjole for kvinner i bryllup da det er mest pynta. Du kan jo ha en maxi kjole som dekker endel.

Anonym poster: 52393a69d68be2f695e7324b91069087

Skrevet

Da kan du gå med drakt. De fleste kommer til å se rart på deg, men tåler du det, er det bare å gå i bukser.

Anonym poster: 9e50c91cd76301ba60b0561e57d7a8b1

Skrevet

Det står ikke spesifisert hvilket antrekk man skal ha.

Men jeg aner ikke hva jeg skal bruke. Ingen mørke farger, og jeg elsker mørkeblått - gråblå!

HI

Skrevet

Hvis det er det du føler deg komfortabel i, så gjør du det. Hvis bare ikke bruden er helt bridezilla, da blir det nok feil...

Jeg ville hatt en bukse med vide bein, men som gjerne sitter litt etter over rumpa. Med høye hæler, en fin overdel, så blir det bra. Noe sånt kanskje? http://www.ebay.com/itm/1X-79-Spiegel-Shape-fx-Built-In-Control-Shapewear-Wide-Leg-Jersey-Pants-Black-/130901806432?pt=US_CSA_WC_Pants&hash=item1e7a5b0d60

Annonse

Skrevet

http://us.asos.com/A...URyZXNzL1Byb2Qv

ja den var fin - kan si jeg er i str. 40-42 da wink.png

Den kjolen finnes i den størrelsen. Asos curve har mange fine klær for kvinner som er mer kraftig.

Skrevet

Str 40- 42 er da ikke så kraftig? Hvis du finner ei finere bukse mener jeg du kan gå i den, men damer som er "fyldige" er også veldig fine om de finner den rette kjolen!

Anonym poster: f5a95d44abce0dd8d737597b5e783a8e

Skrevet

Om kleskoden er mørk dress er det tillatt for kvinner å bære drakt.

Anonym poster: 41d730d241435566a729fde4ff00fec7

Skrevet

Det gjør vel ikke noe å gå i bukser? Man kan være veldig pyntet i bukser med en fin topp, eller dress. Blir det samme som å si at man ikke kan ha sort kjole i bryllup - det går også helt fint og regler for antrekk er visket ut med årene

Skrevet

Det har jeg gjort. Og jeg var ikke den eneste. Gjør det DU føler for og ikke spør her inne. Alt for mange skinnhellige her inne.

Anonym poster: b75f4ea14ad870a4280f8c3dad4eb635

Tror kanskje du bør slå opp "skinnhellig"...

40-42 er ikke stort! Du kan bli kjempeflott i kjole om du har lyst til det! Om du vil

ha bukser, og det er et sommerbryllup, så ville jeg gått for noe slikt:

http://www.whatabeautifullife.com/A04-classic-silver-gray-chiffon-mother-of-the-bride-pant-suits-p9360.html

Gjest Cilla&Ian
Skrevet

Nå har ikkje jeg lest igjennom kommentarene ovenfor her så det kan jo hende det allerede har blitt foreslått ;)

men jeg anbefaler at du bruker tights med blonder og en fin tunika : ) mere skal ikke til, jeg er også kraftig og passer ikke til kjoler på grunn av magen min og mine håndtak hehe ;) men tights og en pen tunika, smykker eller store vakre øredobber og pene sko, så skal du se at du blir så fin :)

Skrevet

Om dresskoden bare er pent antrekk kan du fint gå i bukse (men ikke om det er galla).

Det er ikke mange jenter i bukse å se i bryllup altså og det kan godt hende du må tåle noen blikk pga valget ditt. Jeg ville nok valgt kjole akkurat til bryllup, selv om du ikke er noe typisk kjolemenneske.

Om du er str 40/42 er du ikke noen plus size, de begynner vel på 44. Ville funnet en kjole som er smal over bryster og midje, videre over mage og rumpe, gjerne med litt høyt liv. Er selv str 42 og slike kjoler sitter som regel veldig pent.

http://shop.kjoledamen.no/products/larissa

http://www.bubbleroom.no/nn/dame/dry-lake/maxikjoler/josefina-long-dress-teal

http://shop.kjoledamen.no/products/macylavendel

Anonym poster: 172c51696d99f538d76573692ed68e62

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Nå har ikkje jeg lest igjennom kommentarene ovenfor her så det kan jo hende det allerede har blitt foreslått ;)

men jeg anbefaler at du bruker tights med blonder og en fin tunika : ) mere skal ikke til, jeg er også kraftig og passer ikke til kjoler på grunn av magen min og mine håndtak hehe ;) men tights og en pen tunika, smykker eller store vakre øredobber og pene sko, så skal du se at du blir så fin :)

Tights og tunika er ikke fint på noen. Særlig ikke til overvektige.

Skrevet

Nå har ikkje jeg lest igjennom kommentarene ovenfor her så det kan jo hende det allerede har blitt foreslått wink.png

men jeg anbefaler at du bruker tights med blonder og en fin tunika : ) mere skal ikke til, jeg er også kraftig og passer ikke til kjoler på grunn av magen min og mine håndtak hehe wink.png men tights og en pen tunika, smykker eller store vakre øredobber og pene sko, så skal du se at du blir så fin smile.png

Tights og tunika.........nei nei nei nei nei sier jeg bare. Det synes ikke passe i et bryllup ihvertfall

Anonym poster: f1d018cb4400d903bdb9e21714260d8c

Skrevet

Å stille i bukser eller tights og tunika er en direkte hån mot et brudepar som forsøker å få til en stilig fest.

Anonym poster: 1a68b53f4e43675e64a19a1c309b3b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...