Gå til innhold

Flere med babyer som snudde seg tidlig?

Adrianne1

Anbefalte innlegg

Min snudde seg fra mage til rygg for første gang da han var 6 uker. Trodde dette var helt tilfeldig. Men etter å ha vært sløv med å la han øve på å ligge på magen i noen uker testet jeg dette i dag igjen (han er nå 10 uker). Og hver gang jeg la han på magen på gulvet, så snudde han seg rundt på rygg. Vet ikke om det er tilfeldig, eller om han faktisk prøver på det :P

Storebror var 3,5 mnd før han snudde seg fra mage til rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra mage til rygg er iflg fysioterapeut tilfeldig fram til de forsøker å sette seg selv. De skal visst forsøke å ta armen bak som støtte. Min snudde seg tilfeldig endel da han kom opp i 90 grader i mageleie, mista balansen. Så slutta han når balansen ble bedre. Nå skjer det avogtil igjen, da han er begynt å strekke seg etter leker på magen, og mister balansen om den er for høyt/langt unna/på siden. Du kan si at han snur seg når det skjer fra rygg til mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min snudde sæ fra mage til rygg for første gang da han va 8 uke og æ trudde d va tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lærer seg alltid visstnok andre veien før de klarer å snu seg kontrollert fra mage til rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente snudde seg fra rygg til mage den dagen hun ble tre måneder. Hun kom seg bare over på siden før det, og da hun endelig klarte å komme seg rundt begynte hun først å gråte, så smilte hun.

Noen dager etterpå rullet hun andre vei, men det kan tydeligvis ha vært tilfeldig etter svarene her å dømme:-S Hun er 5 måneder nå og en veldig aktiv liten krabat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min snudde seg fra mage til rygg da han var 6 uker gammel. Men jeg tror ikke det var viljestyrt, mer tilfeldigheter. Hodet er så stort og de ligger jo så ustøtt, så det er lett å tippe rundt. Han snudde seg derimot fra rygg til mage da han var 12 uker gammel og det var IKKE tilfeldig. Det var viljestyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...