Gå til innhold

Barn mellom 12 og 18 år som kler seg som horer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel... jeg begynte å jobbe i kasse i 2006... da så jeg helt klart hvem som var barn og hvem som var voksne. Men så satte det jeg kaller "VOE-generasjonen" inn. Ikke tro at jeg snakker nedsettende om VOE, men om fanklubben hennes kanskje...

Unge jenter på 14 år kommer med svinedyre hårforlengelser, MASSE sminke (sier ikke engang at sminken er stygg eller for mye...), og dyre klær. gjerne vaklene rundt på Jeffrey Campbell sko til 1600 kr paret og veldig motebevisste... jeg ser ikke et barn lenger. Da jeg var fjorten hadde jeg ikke peeeeiling på klær, og sminke brukte jeg i hvert fall ikke. HJELP. Jeg vil ikke at datteren min skal bli slik :/

Skrevet

Kjørte til byen i dag med 19 åringen min, og på veien så vi ei jente på ca 17 år kanskje og gikk slik du beskrev. Høye hæler (som hun knaprt kunne gå med) og er kjole som knapt kunne kalles det og rævva hennes syntes de luxe.

Gjett hva sønn min sa? "Herrgeud ser ut som ei billig tøs!"

Hadde ikke akkurat vært stolt om sønnen min snakket slik om andre.

Anonym poster: 8949de020d432157300a2e2a0730856d

Vet du hva? Jeg hadde vært stolt om sønnen min sa det, jeg! Og det er fordi det viser at han har litt smak og klasse da det gjelder jenter!

Min yngste sønn er 12 og i går så jeg ei jente fra klassen hans i miniskjørt så kort at rumpeballene hang nedenfor skjørtekanten. Høye hæler hadde hun, men ingen strømpebukse samt kort, svart skinnjakke. Så faktisk ut som om hun kom rett fra strøket! Fatter ikke hva foreldrene til disse jentene tenker på!

Anonym poster: 3b51126fdc27ae4b78850f46933383ff

Stakkars kjæresten til sønnen din hvis sønnen tar hjem ei som har hatt sex før hun traff ham... Hun blir vel sett ned på og kritisert for alt siden du hadde vært stolt av sånne holdninger hos unge menn.

Anonym poster: 8d47d06c700a502a979d2c2ef741e0f6

Skrevet

Kjørte til byen i dag med 19 åringen min, og på veien så vi ei jente på ca 17 år kanskje og gikk slik du beskrev. Høye hæler (som hun knaprt kunne gå med) og er kjole som knapt kunne kalles det og rævva hennes syntes de luxe.

Vet du hva? Jeg hadde vært stolt om sønnen min sa det, jeg! Og det er fordi det viser at han har litt smak og klasse da det gjelder jenter!

Min yngste sønn er 12 og i går så jeg ei jente fra klassen hans i miniskjørt så kort at rumpeballene hang nedenfor skjørtekanten. Høye hæler hadde hun, men ingen strømpebukse samt kort, svart skinnjakke. Så faktisk ut som om hun kom rett fra strøket! Fatter ikke hva foreldrene til disse jentene tenker på!

Stakkars kjæresten til sønnen din hvis sønnen tar hjem ei som har hatt sex før hun traff ham... Hun blir vel sett ned på og kritisert for alt siden du hadde vært stolt av sånne holdninger hos unge menn.

.

Er det en direkte sammenheng mellom sex og usmakelig påkledning? Man kan vel fint ha hatt sex selv om man kler og oppfører seg respektabelt?

Anonym poster: 2ecce67a361aefbcda86d7e43cc60439

Skrevet

Det er jo en dårlig motetrend dette som så mye annet.. Jeg vil tro foreldrene til alle desse jentene velger sine kamper og setter ned foten der det betyr noe. Ingen som dør av et stygt antrekk eller korte skjørt. Og denne moten går nok over den også...

Skrevet

Dum du eller? Tror du at alle som har hatt sex ser ut som et billig ludder?

Min sønn liker ikke jenter som går kledd som ludder og det syntes jeg er helt toppers, er det virkelig så innmari rart??????

Skrevet

Ikke særlig lekkert med sånne oransje jentunger med grått hår, korte skjørt og høye heler, enig i det.

Men sånn som hi, lynett, og guttungen hennes tenker er bare stygt!

Unge jenter som leker litt med moter og prøver å få det til, ikke noe galt med det :-)

Anonym poster: feec1ad8cb468e490a989d628fb3e40a

Gjest sug lut
Skrevet

Nå får ikke alle kuene her glemme at de har vært kalv.

Skrevet

Er sikkert lett å glemme hvordan det er å være i begynnelsen av tenårene med et behov om å passe inn når man er godt oppe i 30-årene, men jeg synes også denne trenden er litt skummel. Jenter ned i 12-års alderen bruker masse sminke, bleker hår og har klær som viser mye hud. Jeg er redd de sender ut signaler de ikke selv er modne nok til å takle.

Svigerinnen min (i England) la ut et bilde av vår niese som er 12 år på facebook da hun skulle på skolefest. Hun hadde "voksne" sko med hæler, hotpants og kort genser som viste magen. Jeg er ikke veldig konservativ, men må si jeg hoppet i stolen da jeg så bildet og det viste seg at at mannen min uavhengig av meg reagerte på samme måte. Han kommenterte bildet, men jentas far så ingenting galt i det da jentene i klassen gjerne kledde seg mer utfordrende. En litt skummel trend synes jeg. En tight jeans og topp ville vært mer passende men fortsatt ikke konservativt! Vi har jenter på 2 år og 6 mnd så håper trenden snur litt før de blir så store. Jeg kommer sikkert til å bli den kjipeste mora i klassen, men tror det er viktig at vi foreldre er med å regulere umodne liksom-voksne!

Anonym poster: 0d0b3bd4d025d2b4e5d7219128605123

Skrevet

Dere er passe selvhøytidelige! Har dere vokst opp i bibelbeltet???

Akkurat som Lynettes sønn sa noe grusomt??

Min gjeng var faktisk av den jomfruelig sorten og vi kalte da vitterlig gutter med X antall mus på samvittigheten for felleskuker da vi var 15-16 år gamle - og jeg er GAMMEL i dag.

Gutten på 19 er helt normal, og takk for det :)

Anonym poster: ec546c98715db68a460e7637804aff58

Skrevet

Jeg har ei datter i 7.klasse og på 17.mai så jeg ei klassevenninne av henne med verdens minste og trangeste kjole. Pen på voksne modeller som er sylslanke, men på en 13 åring? Hell no! Hjalp jo heller ikke på at jenta hadde skyhøye stilettheler og vaklet over skolegården som Bambi på glattisen...

Anonym poster: 6b3046364c748eb2b2038fc9ec691d6d

Skrevet

Dette er "dessverre" motebildet blant mange tenåringer nå damer...

Jeg innrømmer at jeg også hever et øyebryn elle to når klassevenninner til sønnen min på 12-13 år tripper avgårde med korte, korte shorts. Dette har nok mye med at jentene tidligere blir introdusert til den store verden gjenneom nettet og tv. Nå skal de yngste tenåringene helst se ut som om de er med i en utgave av Top Model og grensene blir tøyd for hva som er "sømmelig bekledning".

Jeg også tenker at mange foreldre kanskje synes det er verre ting å rote seg borti i dag for unge jenter enn korte skjørt, og fokuserer heller på dette. Som noen sa her inne, man må ofte velge sine kamper.

Ser jeg så tilbake på hvordan jeg selv kledde meg som 15-16 åring var det i hvert fall sommerstid i veldig korte kjoler. Det var mye lår for å si det sånn.... :-) så jeg er IKKE den rette til å kritisere her.

Anonym poster: cdb3aed63e2d060f7fe33509cca31125

Skrevet

Det er vel foreldrene som gir penger til at ungene skal kjøpe klær/kjøper klærne for ungene, så de sitter til syvende og sist med avgjørelsen om det er greit eller ikke.

Var ofte pappa sendte meg inn på rommet for å skifte om jeg kledde meg for utfordrende. Da var han så klart den største drittsekken i verden, men nå er jeg glad for det. Så jeg blir nok en drittsekk selv en dag i fremtiden når jeg sender en av ungene tilbake på rommet for å skifte.. :)

Skrevet

Nå får ikke alle kuene her glemme at de har vært kalv.

Ikke alle kuene fant det passende å vise frem jurene før beitet som kalver heller.

Anonym poster: fd08568417295b828b25814329db0b43

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Enten er min lille krok av verden unntaket, eller så er en svært dårlig iakttager, for jeg såg ingen i 17 mai toget som kvalifiserer til å ha halve rumpa bar eller som gikk kledd som et ludder.

Jeg såg mange flotte ungdommer som hadde pyntet seg i sin fineste stas. Noen hadde kanskje bommet litt mtp høye hæler som ikke var egnet til å gå flere kilometer på, og noen hadde kanskje ikke akkurat valgt kjole etter figuren, men er ikke det en del av det å være ung da? Å teste ut forskjellige stiler og finne frem til det som passer en best?

Jeg syns ungdommen er flinke til å pynte seg og ønsker meg ikke tilbake til hvordan det var da jeg var ung da jeans var en del av antrekket uansett hva man skulle.

Skrevet

Dum du eller? Tror du at alle som har hatt sex ser ut som et billig ludder?

Min sønn liker ikke jenter som går kledd som ludder og det syntes jeg er helt toppers, er det virkelig så innmari rart??????

"Ludder" bruker her på forumet defineres som ei som har hatt sex med mer enn 2-3 stk, så ja, det er sammenheng.

Skrevet

Akkurat detsamme så jeg igår. Og så disse ekle hudfargede strømpebuksene til.... Så billig!! Synes synd på de. Ikke klarer de å gå m skoene sine heller.

Anonym poster: 3d22215deb27d9c568655dfd26ac5ddd

Er det ekkelt å gå med hudfarge strømpebukse? Hvorfor? Hva går du med om du skal h på penkjole?

Aldri i brun/oransje/hudfargede strømpebukser som matcher til brunkremen i ansiktet nei!! Og der får jeg nok medhold av de fleste moteeksperter. Hudfargede strømpebukser blir sjeldent pent eller classy.

Anonym poster: 04bdb56a35b5b8eecd55683555fde623

Anonym poster: 3d22215deb27d9c568655dfd26ac5ddd

Skrevet

De begynner jo alt når de er 7-8. Se på klesutvalget for jenter. Det ser jo ut som man går inn på en kostyme/sexbutikk når man går forbi barneavdelingen til h&m. Hotpants, paljetter, glitter, magetopper, høye sko. Fysj..

Skrevet

Masse " mini sluts " her og. Og altså jeg så ut som ei hore hver fest jeg skulle på fra jeg var 18-22 . Men vet dere hva ? Jeg var da for faan ikke et barn slik 13 åringer er. Jeg fatter ikkw hva foreldrene til disse tenker med! Mødrene må være samma ulla og fedrene må digge se på veninnene til dattra som lammekjøtt yummy. Skikkelig ekkelt og korttenkt. Lite sannsynlig de er jomfru til de er 14-15 med den looken, for tillates hore antrekk på 12 åringer er strikken løs hva angår oppdragelse, innetider og generell oppfølging. Det burde vært barnevern samtale etter la en 12 åring se ut som hun skal pule for penger!!!

Anonym poster: 92a99f630aaf8c3b5de7c0740e0bcbc6

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

De begynner jo alt når de er 7-8. Se på klesutvalget for jenter. Det ser jo ut som man går inn på en kostyme/sexbutikk når man går forbi barneavdelingen til h&m. Hotpants, paljetter, glitter, magetopper, høye sko. Fysj..

Paljetter og glitter er sexbutikk? Så hele 80-tallet gikk ut på at alle kledde seg ut som horer, gammel som ung? Siden de fleste gikk med topper med skulderputer, glitter og paljetter?

Skrevet

Paljetter og glitter er sexbutikk? Så hele 80-tallet gikk ut på at alle kledde seg ut som horer, gammel som ung? Siden de fleste gikk med topper med skulderputer, glitter og paljetter?

Det var da en overdrivelse, trenger ikke ta alt så innmari alvorlig, vet du. Men mange av plaggene ser ut som stripperkostymer jo.

En 7'åring har ingenting i hotpants å gjøre. Heller ikke i en glitrende stram minikjole. Hvis du syntes det er passende, så får du for all del kle barna slik, men jeg syntes det er forkastelig.

Skrevet

Masse " mini sluts " her og. Og altså jeg så ut som ei hore hver fest jeg skulle på fra jeg var 18-22 . Men vet dere hva ? Jeg var da for faan ikke et barn slik 13 åringer er. Jeg fatter ikkw hva foreldrene til disse tenker med! Mødrene må være samma ulla og fedrene må digge se på veninnene til dattra som lammekjøtt yummy. Skikkelig ekkelt og korttenkt. Lite sannsynlig de er jomfru til de er 14-15 med den looken, for tillates hore antrekk på 12 åringer er strikken løs hva angår oppdragelse, innetider og generell oppfølging. Det burde vært barnevern samtale etter la en 12 åring se ut som hun skal pule for penger!!!

Anonym poster: 92a99f630aaf8c3b5de7c0740e0bcbc6

Jeg eksperimenterte da med sminke og klær og var flørtete som fhortis, men fortsatt jomfru til jeg var over 18 og streng oppdragelse ellers.

Skrevet (endret)

Men da var klærna litt lengre enn de i i dag. Gikk i 80 tallsklær, men så ikke ut som tøyte, hore m.m.( bare å referere til ordvalget som de fleste skriver her) Og ei heller utringninger så nipplene synes! <_< Endret av Gjest
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Men da var klærna litt lengre enn de i i dag. Gikk i 80 tallsklær, men så ikke ut som tøyte, hore m.m.( bare å referere til ordvalget som de fleste skriver her) Og ei heller utringninger så nipplene synes! dry.png

Jeg bare reagerte på henvisning til paljetter og glitter som horekostyme jeg...

Skrevet

De fleste tenåringene jeg så i miniskjørt og høye heler så faktisk ganske fine ut. Ikke alle var så gode til å gå på skoene enda og noen hadde skjørt som var litt kortere enn det jeg syns er fint, men det var tydlig at de hadde gjort seg flid med antrekket, de var blide og høflige. Hva er problemet? De så i hvertfal mye bedre ut enn gjengen med damer i tredveårene som hadde blitt for feite til bunaden og stilte i tights og en lang topp som de forsøkte å skjule rumpa med.

Anonym poster: e9a4b8cf740fbfc11ca57da2dd17baae

Skrevet

For all del, halvfeite kjerringer i stramme tights og heslige topper er ikke penere, men det skriker ikke SE PÅ MEG JEG ER SÅ HOT ASS!!

Det er jo forskjellen, voldtektsmenn kan få lyst å gå løs på en femtenåring som kler seg i omtrent ingenting, tviler på de får like mye lyst på den halvfeite i tights gitt.

Jeg bare skjønner ikke hva som er smakfullt/fint med noe som knapt dekker ræva.

Anonym poster: 03b7f6f324725d04d9ab80270e2f2853

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...