Gå til innhold

Barn mellom 12 og 18 år som kler seg som horer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De begynner jo alt når de er 7-8. Se på klesutvalget for jenter. Det ser jo ut som man går inn på en kostyme/sexbutikk når man går forbi barneavdelingen til h&m. Hotpants, paljetter, glitter, magetopper, høye sko. Fysj..

Paljetter og glitter er sexbutikk? Så hele 80-tallet gikk ut på at alle kledde seg ut som horer, gammel som ung? Siden de fleste gikk med topper med skulderputer, glitter og paljetter?

Men da var klærna litt lengre enn de i i dag. Gikk i 80 tallsklær, men så ikke ut som tøyte, hore m.m.( bare å referere til ordvalget som de fleste skriver her) Og ei heller utringninger så nipplene synes! dry.png

Jeg har fortsatt noen klær fra 80 tallet i skapet. Det e miniskjørt og sjortser så korte at de knapt dekker rumpa og minimale bikinier (i den grad vi brukte bikini på stranda).

Jeg tror dagens unge voksne må være den mest pripne genrasjonen på lenge. Snart er vi vel tilbake til den tiden der jenter ble ansett som tøyter om skjørtet gikk over kneet eller hun droppet skautet.

Anonym poster: e9a4b8cf740fbfc11ca57da2dd17baae

Skrevet

Det er i hvertfal tydlig at det er enkelt å finne et område for jentene til å gjøre opprør. Det er nå bra.

Skrevet

De begynner jo alt når de er 7-8. Se på klesutvalget for jenter. Det ser jo ut som man går inn på en kostyme/sexbutikk når man går forbi barneavdelingen til h&m. Hotpants, paljetter, glitter, magetopper, høye sko. Fysj..

Paljetter og glitter er sexbutikk? Så hele 80-tallet gikk ut på at alle kledde seg ut som horer, gammel som ung? Siden de fleste gikk med topper med skulderputer, glitter og paljetter?

Men da var klærna litt lengre enn de i i dag. Gikk i 80 tallsklær, men så ikke ut som tøyte, hore m.m.( bare å referere til ordvalget som de fleste skriver her) Og ei heller utringninger så nipplene synes! <_<

Jeg har fortsatt noen klær fra 80 tallet i skapet. Det e miniskjørt og sjortser så korte at de knapt dekker rumpa og minimale bikinier (i den grad vi brukte bikini på stranda).

Jeg tror dagens unge voksne må være den mest pripne genrasjonen på lenge. Snart er vi vel tilbake til den tiden der jenter ble ansett som tøyter om skjørtet gikk over kneet eller hun droppet skautet.

Godt vi er forskjellige, men har ikke noe av det tøyet som du beskriver. Men tidlig nittitallet så hadde jeg g.streng bikini, men var da 20 år. :rolleyes: Og jenter kan da gå i skjørt, men verden har dessverre forandret seg siden hitpantsen var HOT på 60 tallet.

Finnes jo kåte griser overalt som ikke tar et nei for et nei og sikler etter ungejenter.

Skrevet

Men da var klærna litt lengre enn de i i dag. Gikk i 80 tallsklær, men så ikke ut som tøyte, hore m.m.( bare å referere til ordvalget som de fleste skriver her) Og ei heller utringninger så nipplene synes! dry.png

Godt vi er forskjellige, men har ikke noe av det tøyet som du beskriver. Men tidlig nittitallet så hadde jeg g.streng bikini, men var da 20 år. rolleyes.gif Og jenter kan da gå i skjørt, men verden har dessverre forandret seg siden hitpantsen var HOT på 60 tallet.

Finnes jo kåte griser overalt som ikke tar et nei for et nei og sikler etter ungejenter.

Hva så om det finnes kåte griser. Hvordan gjør det jenter som går i korte skjørt til horer?

Skrevet

For all del, halvfeite kjerringer i stramme tights og heslige topper er ikke penere, men det skriker ikke SE PÅ MEG JEG ER SÅ HOT ASS!!

Det er jo forskjellen, voldtektsmenn kan få lyst å gå løs på en femtenåring som kler seg i omtrent ingenting, tviler på de får like mye lyst på den halvfeite i tights gitt.

Jeg bare skjønner ikke hva som er smakfullt/fint med noe som knapt dekker ræva.

Anonym poster: 03b7f6f324725d04d9ab80270e2f2853

Jeg har hatt statistikk over voldtekter som en del av pensum på universitetet, og tro meg, en voldtektsmann ser ikke stor forskjell der gitt... Både tildekkete muslimske jenter, utfordrende kledd fulle damer i hullkort, russ med snekkerbukse på, små jenter og gamle damer kan bli utsatt for voldtekt. De fleste blir voldtatt av noen de kjenner. Voldtekt handler som regel om MAKT, ikke tenning, seksualitet og hotte kropper.

Anonym poster: 8d47d06c700a502a979d2c2ef741e0f6

Skrevet

Men da var klærna litt lengre enn de i i dag. Gikk i 80 tallsklær, men så ikke ut som tøyte, hore m.m.( bare å referere til ordvalget som de fleste skriver her) Og ei heller utringninger så nipplene synes! <_<

Godt vi er forskjellige, men har ikke noe av det tøyet som du beskriver. Men tidlig nittitallet så hadde jeg g.streng bikini, men var da 20 år. :rolleyes: Og jenter kan da gå i skjørt, men verden har dessverre forandret seg siden hotpantsen var HOT på 60 tallet.

Hva så om det finnes kåte griser. Hvordan gjør det jenter som går i korte skjørt til horer?

N
Skrevet

De fleste tenåringene jeg så i miniskjørt og høye heler så faktisk ganske fine ut. Ikke alle var så gode til å gå på skoene enda og noen hadde skjørt som var litt kortere enn det jeg syns er fint, men det var tydlig at de hadde gjort seg flid med antrekket, de var blide og høflige. Hva er problemet? De så i hvertfal mye bedre ut enn gjengen med damer i tredveårene som hadde blitt for feite til bunaden og stilte i tights og en lang topp som de forsøkte å skjule rumpa med.

Nå sporer man av diskusjonen her, men det verste JEG ser er dvaske overvektige damer som bruker tights som bukse... Gjerne gjennomsiktig tights og ballerinasko... Har flere overvektige venninner som er pene og stilige fordi de bruker klærne etter fasongen og alderen. Når rompa er delt i 8 deler av tightsen får man bare lyst til å snu seg vekk... Jeg har ikke bedt om å få alle valkene trykt i ansiktet mitt når jeg står i butikkøen.

Skrevet

Kjørte til byen i dag med 19 åringen min, og på veien så vi ei jente på ca 17 år kanskje og gikk slik du beskrev. Høye hæler (som hun knaprt kunne gå med) og er kjole som knapt kunne kalles det og rævva hennes syntes de luxe.

Gjett hva sønn min sa? "Herrgeud ser ut som ei billig tøs!"

Hadde ikke akkurat vært stolt om sønnen min snakket slik om andre.

Anonym poster: 8949de020d432157300a2e2a0730856d

Vet du hva? Jeg hadde vært stolt om sønnen min sa det, jeg! Og det er fordi det viser at han har litt smak og klasse da det gjelder jenter!

Min yngste sønn er 12 og i går så jeg ei jente fra klassen hans i miniskjørt så kort at rumpeballene hang nedenfor skjørtekanten. Høye hæler hadde hun, men ingen strømpebukse samt kort, svart skinnjakke. Så faktisk ut som om hun kom rett fra strøket! Fatter ikke hva foreldrene til disse jentene tenker på!

Anonym poster: 3b51126fdc27ae4b78850f46933383ff

Og jeg fatter ikke hva foreldrene til gutta som snakker slik om jenter har lært guttene! Man skal gå på tå og ikke mobbe og ikke holde utenfor (noe jeg er enig i), men med en gang jentene går usømmelig kledd er det bare å komme med nedsettende karakteristikker til stor applaus fra mor. Og er det bedre med gutta der rævva henger utenfor, pga ekstrem sagging. Er de tøser også? Kan min jente kalle dem billig kuker/horebukker/pikk på utstilling e.l fordi det er slik de ser ut? Man kan godt synes det er upassende, men hore/tøs synes jeg de skal lære at de ikke bruker.

Håper mine jenter unngår gutter med mødre som applauderer hore-stempling av tenåringsjenter.

Anonym poster: 2ad0ac9b93a69456113098e28a8123cc

Skrevet

Godt vi er forskjellige, men har ikke noe av det tøyet som du beskriver. Men tidlig nittitallet så hadde jeg g.streng bikini, men var da 20 år. rolleyes.gif Og jenter kan da gå i skjørt, men verden har dessverre forandret seg siden hitpantsen var HOT på 60 tallet.

Mener du at jenter skal gå i burka for å tekkes de kåte grisene? Tar de ikke nei for et nei, da får de bli tiltalt og dømt for voldtekt. Punktum.

Skrevet

Jeg er relativt opptatt av å gå anstendig kledd selv. Jeg viser ikke skuldre, lår, mage, rumpe eller kløft. Jeg kommer til å lære datter mi det samme. Så lenge hun ikke har nådd tenårene en gang så mener jeg at jeg skal bestemme hvilke klær hun får lov å bruke. På 17. mai blir det forresten bunad, så da slipper vi problemet med hotpants, magetopper og stilletthæler. Men selv om jeg er gammeldags på dette med å kle seg anstendig, så syns jeg i grunnen ikke det er så veldig veldig galt om å kle seg uanstendig er det groveste de gjør under tenåringsopprøret. Kommer sannsynligvis til å overse det og gremmes for meg selv. Men vet ikke helt om faren hennes kommer til å takle det på samme måte. Vi får vel ta diskusjonen etterhvert, hun er bare 5.

Det viktigste for å unngå voldtekt er å ikke gå alene eller ha en "syk" mann i familien. Klærne har faktisk ikke så veldig mye betydning.

Skrevet

De fleste tenåringene jeg så i miniskjørt og høye heler så faktisk ganske fine ut. Ikke alle var så gode til å gå på skoene enda og noen hadde skjørt som var litt kortere enn det jeg syns er fint, men det var tydlig at de hadde gjort seg flid med antrekket, de var blide og høflige. Hva er problemet? De så i hvertfal mye bedre ut enn gjengen med damer i tredveårene som hadde blitt for feite til bunaden og stilte i tights og en lang topp som de forsøkte å skjule rumpa med.

Nå sporer man av diskusjonen her, men det verste JEG ser er dvaske overvektige damer som bruker tights som bukse... Gjerne gjennomsiktig tights og ballerinasko... Har flere overvektige venninner som er pene og stilige fordi de bruker klærne etter fasongen og alderen. Når rompa er delt i 8 deler av tightsen får man bare lyst til å snu seg vekk... Jeg har ikke bedt om å få alle valkene trykt i ansiktet mitt når jeg står i butikkøen.

HAHAHA, nå måtte jeg le :D Rumpa delt i 8 deler :P Verste er når feite kjerringer har på seg hvit tighst og alle cellullittene kommer til syne. Ser IKKE pent ut!

Anonym poster: bf45e89c49042e54291a888ad136163f

Skrevet

Ok... Så alle som reagerer på horebekledning på barn og teens er feite damer i tredveåra? Og de er da vel alle sjalu da eller? Kommer sjalusikortet nå? Vet du ? Jeg er snart 36, str xs og s , født 2 barn men fy faan jeg er lekker nok i tights og korte kjoler :) og det uten hold in og push up! Btw mange 14 åringer som kler seg som horer er ikke akuratt slanke og lekre.... Da jeg var 14 var flesteparten slanke og normalvektige.... Ikke nå, jeg kan passere 4 veninner på 14 og de er alle mer fettete og tykkere enn meg. Det skjedde ikke for 20 år siden. Og nei er ikke sånn at om man er slank og pen på 13 kan man kle seg som ei hore, er man 13 er man 13! Trenger ikke se ut som hun selger sex, for de gjør det mange av dem , er det denne diskusjonen gjaldt.

Anonym poster: 92a99f630aaf8c3b5de7c0740e0bcbc6

Skrevet

Ok... Så alle som reagerer på horebekledning på barn og teens er feite damer i tredveåra? Og de er da vel alle sjalu da eller? Kommer sjalusikortet nå? Vet du ? Jeg er snart 36, str xs og s , født 2 barn men fy faan jeg er lekker nok i tights og korte kjoler smile.png og det uten hold in og push up! Btw mange 14 åringer som kler seg som horer er ikke akuratt slanke og lekre.... Da jeg var 14 var flesteparten slanke og normalvektige.... Ikke nå, jeg kan passere 4 veninner på 14 og de er alle mer fettete og tykkere enn meg. Det skjedde ikke for 20 år siden. Og nei er ikke sånn at om man er slank og pen på 13 kan man kle seg som ei hore, er man 13 er man 13! Trenger ikke se ut som hun selger sex, for de gjør det mange av dem , er det denne diskusjonen gjaldt.

Du kan ikke ha IQ høyere enn 40... Jeg sa at det verste JEG ser er feite damer i 30-åra som kler seg i pølseskinn. Du er nok ikke feit, bare selvforherligende og ufyselig.

Skrevet

Ok :) da er nok du hyggelig og lite ufyselig. Men en smule fet :)

Skrevet

Ok smile.png da er nok du hyggelig og lite ufyselig. Men en smule fet smile.png

Jeg kaller ingen for horer kun basert på klesstil eller utseende.

Skrevet

Ikke jeg heller , skrev vel : ser ut som horer.... Og ... Kler seg som om de selger sex. Og det gjør de, de selger ikke sex men ser akuratt sånn ut. Slik jeg så ut på noen fester som 18 åring, men ... Var da voksen og det var kun mitt ansvar gå rundt med formålet vise meg frem .

Skrevet

Hvor ofte frekventerer dere egentlig horestrøkene hvis det er det første dere tenker om et antrekk?

Jentene kler seg ikke som horer. De kopierer poppidoler, skuespillere og kjendiser. Sansynlig vis gjorde dere det samme selv da dere var på samme alder. Det er ikke jentene i "huset på prærien", "Sidsel Sidserk" eller Heidi fra bøkene til Johanna Spyri som er dagens moteikoner selv om det er slik mange voksne ønsker det skulle være.

Skrevet

Jeg synes ikke det er fint med 13 år gamle jenter i så korte skjørt at halve rompa henger utenfor. Med skyhøye hæler og kort topp så blir det nærmet pinlig. Jeg håper innstendig at min datter ikke får lyst til å leve ut denne stilen, da blir det nok en del heftige diskusjoner i heimen!

Men... Jeg er stor motstander av at gutter lærer at det er helt greit å kalle jenter for horer, tøser o.l. Dette er skjellsord med lange tradisjoner med tanke på holde kvinner under kontroll.

Skrevet

Akkurat detsamme så jeg igår. Og så disse ekle hudfargede strømpebuksene til.... Så billig!! Synes synd på de. Ikke klarer de å gå m skoene sine heller.

Anonym poster: 3d22215deb27d9c568655dfd26ac5ddd

Er det ekkelt å gå med hudfarge strømpebukse? Hvorfor? Hva går du med om du skal h på penkjole?

Anonym poster: 04bdb56a35b5b8eecd55683555fde623

Tenker ikke på hudfarget strømpebukse som billig, men som tacky og kjerringaktig. For meg er det sånn bestemødre bruker. Trodde ingen brukte slikt lenger, er det for kaldt til å gå med bare ben er det vel for kaldt til den kjolen da? Ullstrømpebukser og korte skjørt er noe annet.

Anonym poster: ab8caf7cff84aaaeab07a596c38fcb4c

Skrevet

er Gabrielle og Lynettes' twin samme person?? Når noen siterer innleggene til Gabrielle, ser det ut som om det var Lynettes'twin som skrev dem

Anonym poster: ad3beee1aceed52cc8dfb745ddc856d5

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...