Lisse_01 Skrevet 17. mai 2013 #1 Del Skrevet 17. mai 2013 I morgen melder de 18-20 grader her. Er ikke vant med slik en varme når jeg har barn. Bruker man lue? Må vel være drit varmt?? Han er 7,5 mnd. Da tenker jeg både på i vognen og utendørs uten vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma med to trollunger Skrevet 17. mai 2013 #2 Del Skrevet 17. mai 2013 Ville brukt solhatt med øreklaffer utenfor vogn og sittende i vogn, og ingenting inni vognen når han sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprelline Skrevet 18. mai 2013 #3 Del Skrevet 18. mai 2013 Mini på 8 mnd, i dag faktisk, ligger ute i vogna nå og sover. Her var det 19 grader klokka 08, og han har ikke lue på seg i vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katha90 Skrevet 18. mai 2013 #4 Del Skrevet 18. mai 2013 igår så var det 25grader her Da brukte vi en tynn solhatt, tynn body og sommerkjole og strømpebukse, måtte dra av strømpebuksa, fordi det ble alt for varmt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mai 2013 Hurra for sommer takk for svar dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 18. mai 2013 #6 Del Skrevet 18. mai 2013 hva om de bare er 5 mnd? igår var det 20 grader her og litt sol men lettskyet.. han lå i vognen uten lue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 18. mai 2013 #7 Del Skrevet 18. mai 2013 Min er 21 dager, vet ikke hva jeg skal ha på. Kortermet body nå. Er på campingen. 25 grader. Har solhatt uten klaffer. Blåser lett ute, men kan da ikke putte på bukse? Har ikke mye forskjellig klær med heller. Det er ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg leste på nett at barnet bør ha noe over ørene hele året. Men kan ligge uten lue i vognen. Men ute av vognen bør de visst ha F.eks solhatt med øreklaffer eller liknende. De kan lett få ørebetennelse. Og hvis det er vindstille f.eks man man putte på en solhatt eller liknende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tromsøprinsen Skrevet 18. mai 2013 #9 Del Skrevet 18. mai 2013 4,5 mnd. 25 grader her i dag. Ble kortarmet body og lang shorts. Sollue med øreklaffer når vi gikk i mellom, men ingenting når vi satt i vindstille skyggen. Ikke noe på hodet i vogna, men et helseteppe over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katha90 Skrevet 18. mai 2013 #10 Del Skrevet 18. mai 2013 idag så var det nesten 30grader på verandaen. så idag lå hun naken og kosa seg. fikk også prøve nybassenge sitt Meget fornøyd baby som lå og kosa seg, sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå