Vi4+1!?:-) Skrevet 2. juni 2013 #26 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg brukte 1 måned på å gå fra 1 time til 10 min inkl amming på leggerutinen. Uten skriking. Jeg begynte når han var 3 måneder. Faste rutine med pysj, d-dråper og vask med klut. Bysselallesang på babycallen mens han lå i senga og jeg ordnet seng og dro ned rullgardiner. 1 natta:Amming, nattasang og så lot jeg ham sovne i armene mine mens jeg leste bok. Sovnet godt før jeg la ham i senga. 2. natta: det samme men la ham i senga etter kortere tid. Etter 3 uker la jeg ham våken i senga. Og siden har han brukt alt fra 2 til 5 minutter på å sovne. Tror fast soverutine og fast leggetid er viktig. Merker at han roer ned og slapper av i kroppen etterhvert. Når jeg kommer til nattasangen er han helt myk og avslappet i kroppen selv om han er en sprellebaby til vanlig Men er heldige med en sovebaby og at han sovnet lett i armene mine. Var ikke noe problem når jeg kunne sitte å lese samtidig. Ikke sikkert en andremann blir så enkel. :-p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144048831-f%C3%A5-baby-til-%C3%A5-sovne-selvmetoder-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-145402267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå