Gå til innhold

må visst kjøpe meg slippers i morgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen der ja! INGEN sko er store nok, eller luftige nok for den del.

Oslo har bestemt seg for å være skikkelig varmt tydeligvis!

Om dette fortsetter, tar jeg litt pause fra å være gravid, tenker jeg... Går i dvale eller noe...

hehe, du sier noe der queenmee. Kansje ringe sykehuset, bli lagt i kunstig koma.Vekk meg om 4 uker nå ungene skal ut ;)

Har snart ikke ankler igjen her

Har du bare 4 uker igjen?! Jeg har 11!!!!! :/

Gudameg! Kommer til å bli en hard sommer.

Håper beina gir seg litt om det blir kaldere. Får ikke bøyd storetærne mine særlig, så hovent som her er:P

Annonse

ja, har minimum 4, maks 6 uker til de skal ut. Men ser ut som en flodhest her. Går med tvillinger, så kan trygt si at magen er SVÆR.....jeg misunner deg ikke hele sommeren som gravid, men du får gå til innkjøp at et fødebasseng som de har til hjemmefødsel. Fylle det med kaldtvann og plaske oppi ;)

Hørtes deilig ut akkurat nå ;)

ja, har minimum 4, maks 6 uker til de skal ut. Men ser ut som en flodhest her. Går med tvillinger, så kan trygt si at magen er SVÆR.....jeg misunner deg ikke hele sommeren som gravid, men du får gå til innkjøp at et fødebasseng som de har til hjemmefødsel. Fylle det med kaldtvann og plaske oppi ;)

Hørtes deilig ut akkurat nå ;)

Godt jeg har stor stue i så fall!:P

Er for trøtt til å stå opp, men det er for vatmt til å sove. Ser ut til at frossen flaske vann i senga., trikset fra da jeg bodde i sydenland, må hentes fram. Dette er håpløst!

Blir å bosette meg på flislagt toalett uten varmekabler og vindu.

Ønsker meg, for første og eneste gang, en drittsommer med tanke på vær:P

Åh, tvillinger! Da ser jeg at du føler deg klumpete. Jeg har bare ei i magen, og synes jeg er vanskelig å rekke rundt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...