Gå til innhold

Er det mulig???

ett til!

Anbefalte innlegg

Jeg gikk opp 14 kg i svangerskapet, så jeg endte på rundt 64 kg.I dag, tre dager etter førdsel så veide jeg meg her hjemme og jeg veier 60,7 kg!!!!

Hva i svarte??babyen veide 3,4kg, vann,blod og morkake veier også mye, så hvordan i svarte kan jeg fortsatt veie så mye??

Trodde seriøst at jeg skulle være mye lettere når jeg kom hjem fra sykehuset!!

Flere med samme erfaring? Eller er det noe galt med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sannsynligvis vann :). Jeg veide bare 3 kg mindre da jeg kom hjem fra sykehuset. Babyen veide 3.6 kg. Etter tre måneder hadde jeg gått ned alle de 15 kg jeg gikk opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp 7 kg i svangerskapet. og nå har jeg gått ned 13kg. og jeg har ikke gjort noe for å gå ned. når jeg begynner å bevege meg mer regner jeg med å gå ned iallefall 5 kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannsynligvis vann :). Jeg veide bare 3 kg mindre da jeg kom hjem fra sykehuset. Babyen veide 3.6 kg. Etter tre måneder hadde jeg gått ned alle de 15 kg jeg gikk opp.

Får håpe det er vann dette her også.Jeg har ikke noe imot å legge på meg når jeg er gravid,men jeg trodde faktisk at alt man ble kvitt av blod, gørr og ikke minst en liten baby ville utgjøre mer på vekta... :)

jaja, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thunder Road

Jeg gikk ned kun 4 av 14,5 kg etter fødselen. Jeg har dessverre vært nødt til jobbe for å bli kvitt resten; streng med maten og mye trim. Ammingen har ikke tatt bort et eneste gram dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp bare 9 kg under svangerskapet. 3 dager etter fødselen hadde jeg kun gått ned 4 kg.. Babyen var jo 4 kg! Innen en uke hadde jeg gått ned alle 9 kiloene. Svettet enoooormt mye den første uke, så mye vann som forsvant da.. Ikke stress, de forsvinner etter hvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du seriøs? <_<

Selvsagt er jeg seriøs! Hvordan det?

fordi det virker helt bak mål at du forventer å gå ned så mye på så kort tid etter fødsel uansett hvor mye babyen veide. går ut ifra at du er over 150cm høy og dermed er ikke startvekten din for mye for din høyde. går også ut ifra din frustrasjon og irritasjon at du var sylslank før du ble gravid. derfor freeker du ut av 14kilo oppgang pga graviditet. konklusjon: kroppen din trengte og trenger de ekstra kiloene for fødsel og amming. det er helt naturlig at kroppen din som kun veide 50 kilo ved startvekt trenger å holde litt av vekten så den har noe å tilby babyen.

tror dine forventninger angående vektreduksjon etter fødsel er en smule urealistiske SÅÅÅÅÅÅ are you serious????? slapp av du.. og nyt babyen.. du skal se at dine jeans passer deg igjen om en mnd eller 2. after all.. du la på deg 14 kilo i løpet av 9 mnd... eller?

hilsen

tjukkabollafeita som la på seg 23 kilo og har fremdeles 7 kilo og ta av 5 mnd etter fødsel thank you very much

PS. ikke alle går ned når de ammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på at du får melk so. Også veier litt!

Vent å se etter en mnd du. :) da er det nok bedre tall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 46,5kg før svangerskap, veide 61,5kg ved fødsel, gikk opp ca.15kg oxo, nå etter 6mnd veier 52,5kg. Som sagt har jeg bare gått ned 10kg ca. ingen er like, jeg har lest på forum her inne at mange gikk ned alt på 4-5 uker, eller 2-3 mnder ;) relax, du må spise og drikke godt hele tiden ved amming .. Ikke tenkt på vekta ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 9 kg i svangerskapet. Etter fødsel hadde jeg 4 kg igjen. Så gikk jeg ned 18 kg, altså 9 kg under startvekten.

Så ut som en STILK. Stygg tynn.

Så jeg skulle ønske jeg hadde gått opp mer i vekt, for amming tar på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde her :) Gikk opp 16 kg og veide bare 3,5 kg mindre 3 dager etter fødsel. Noen kg "rant av" de første ukene,så gikk det sakte,men jevnt og trutt ned tilbake til startvekt 6 mnd etter fødsel, og da satt jeg på rompa hele vinteren og spiste sjokolade hver dag.Don't worry:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...