Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, er det bedre nå?

Vi forsøkte å fikse ett problem og fiksen virker helt fint på min mobil, men det virker som andre mobiltyper ol. ikke var helt glad i den fiksen.

Jeg har nå forsøkt å løse problemet på en annen måte. Så si fra om det bedre nå. :)

Annonse

Gjest Siklerotte

Ja, store bokstaver når jeg skriver. Opplever ofte at det henger seg når jeg skriver også. Hvis jeg sletter et ord jeg har skrevet feil, går det plutselig ikke an å bruke mellomrom og jeg ender opp med å måtte skrive to ord i ett, f.eks jeggår. Har ikke dette problemer på andre nettsider enn dib, så det må jo være en eller annen bug?

Annonse

Gjest Morn du

Ja, store bokstaver når jeg skriver. Opplever ofte at det henger seg når jeg skriver også. Hvis jeg sletter et ord jeg har skrevet feil, går det plutselig ikke an å bruke mellomrom og jeg ender opp med å måtte skrive to ord i ett, f.eks jeggår. Har ikke dette problemer på andre nettsider enn dib, så det må jo være en eller annen bug?

Det har jeg og opplevd en gang.

Ellers er Dib nå i normal størrelse :)

Kan dere forsøke å slette loggen i nettleseren på mobilen? Det må ofte til etter at vi legger på noen fikser.

Si i fra om det fortsatt er feil etter det.

Jeg klarer ikke å reprodusere feilene selv, så håper dere kan hjelpe meg med info. :)

Hei, nå har jeg gått over til en litt annen fiks på problemet som førte til at vi økte skriftstørrelsen i tekstboksene. Kan dere se om det fungerer bedre nå?

Sørg for at dere laster siden en ekstra gang mens dere er inne på den eller sletter cachen.

Hvis det fremdeles ikke ser bra ut, vil jeg gjerne vite hvilken enhet dere er på og hvilken orientering den har. (Portrett eller landskap/stående eller liggende)

I tillegg til om dere merker en forskjell når dere bytter mellom stående og liggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...