Gå til innhold

23 uker siden vi hadde sex sist :( tips, ideer, erfaringer eller hjelp?

Anbefalte innlegg

uff, snakk om seksuell frustrasjon...

men jeg har ligget 5 mnd med kvalme, oppkast, brekninger, hormoner ut av kontroll, bekkenløsning, uendelig trøtte og andre dritplager......

i tillegg så er det null lyst "der nede"

han har full forståelse for at sex en lagt død!!!!!!

sikkert ikke så deilig å ha sex med ei kone som ligger å brekker seg heller :P

men nå da, kjenner jeg at det kanskje er på tide med litt kos igjen, å regner med han ikke takker nei når kona inviterer....

men jeg synes det er så vanskelig, vi har prøvd å legge oss samtidig men det funker liksom ikke, og jeg føler jeg må ta det første steget.

skikkelig vanskelig, og nesten litt kleint!!!

nå har jeg booket romantisk weekend på hotel for oss to i suite, med frokost på rommet, sjokolade og sjampis (ikke for min del da men) fri tilgang til spa/basseng og gourmet restaurant. dette vet ikke han noe om, jeg ska overraske han.

tenke han skulle få oppleve en "blå-tur" kun pakke sekken uten å vite mere.

men dette er jo fortsatt 14 dager til, kunne tenkt meg å invitere til noe sengehygge før den tid?

flere som har det slik?

tips?

ideer?

erfaringer?

baah.................

Fortsetter under...

Tror du bare må hoppe i det. Er jo bare si på forhånd at du stresser litt siden det er så lenge siden, og ikke ha noen forventninger til noen stor opplevelse for noen, bare å være nær. Forventningspress og stress ødelegger bare. Viktigste er å komme i gang igjen:) lykke til:)

Har ikke noen gode tips for vi sliter med det samme. Har ikke gått så mange uker da, men føler at det kan ta tid hvis vi ikke gjør noe med det snart. Husker det var slik i forrige svangerskap også, og etter fødselen. Var veldig kleint og vanskelig etter så langt opphold. God ide å ta en weekend på hotell, vurderer å gjøre det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...