SagflisiHåret Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Kjedelig, oppbrukt....veldig mange smågutter som heter det nå.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. mai 2013 #6 Skrevet 17. mai 2013 Helt ok navn. Men veldig oppbrukt, for de som bryr seg om slikt.
Suebird Skrevet 17. mai 2013 #7 Skrevet 17. mai 2013 Et av favorittene til min mann, men jeg klarer det rett og slett ikke. På norsk blir det fullstendig intetsigende - synes jeg... Tamt, og med dårlig klang.
Giss Skrevet 18. mai 2013 #8 Skrevet 18. mai 2013 Jeg liker det ikke - men det er min smak. Der jeg vokste opp ble "en Benjamin" brukt om gutter som var skikkelig treige i hodet. Hvor uttrykket kom fra vet jeg ikke for det var ingen der som het Benjamin. Uansett er jeg nok enda farget av den bruken, selvom jeg ser at det blitt et ganske populært navn.
Hun med alle ungene Skrevet 18. mai 2013 #9 Skrevet 18. mai 2013 Jeg liker det ikke - men det er min smak. Der jeg vokste opp ble "en Benjamin" brukt om gutter som var skikkelig treige i hodet. Hvor uttrykket kom fra vet jeg ikke for det var ingen der som het Benjamin. Uansett er jeg nok enda farget av den bruken, selvom jeg ser at det blitt et ganske populært navn. Det har jeg også hørt..
Vannmann35 Skrevet 18. mai 2013 #10 Skrevet 18. mai 2013 Et vakkert navn, men som dessverre har blitt litt for populært :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå