Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tenker fælt om dagen. Vi har fullført 3 forsøk med det offentlige og planlegger forsøk i det private. Planen har egentlig vært å ta kontakt med maigaard klinikken i Danmark, men nå sitter jeg å lurer litt på om vi skal forsøke her i Norge først. Blir litt mindre press med tanke på reise/hotell osv. Mange snakker jo om alleris. Regner med at det økonomiske blir ca det samme da man må jo bo på hotell og reiseutgifter. Noen som vet om Alleris og Maigaard er like gode klinikker?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144048657-trenger-noen-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vi hadde booket inn i august hos Aleris men nå har vi valgt Maigaard- det er fordi jeg nettopp har blitt 40 men hos Maigaard får jeg fortsatt 3pk det får jeg jo ikke hos Aleris så da blir det økonomisk lurest, vet ikke om det er store forskjellen på success raten, det er jo så mange forskjellige parameter som slår inn der.

Lykke til uansett :)

Hei Vizzy.

Du husker meg kanskje som verokris?:)

Vi var akkurat på Medicus, og de passer veldig godt på en.. kanskje litt for mye da det kunne vært 23 egg om de hadde peiset på m litt mer medisin..og endte på to..MEN d er befruktet nå..denne gang m hjelp...

Legen vår anbefaler maigaard på det varmeste iallefall.. han er dansk selv og kjenner til flere som har lykkes der.

Hvor bor dere i landet da?:)

Hei Vizzy.

Du husker meg kanskje som verokris? :)

Vi var akkurat på Medicus, og de passer veldig godt på en.. kanskje litt for mye da det kunne vært 23 egg om de hadde peiset på m litt mer medisin..og endte på to..MEN d er befruktet nå..denne gang m hjelp...

Legen vår anbefaler maigaard på det varmeste iallefall.. han er dansk selv og kjenner til flere som har lykkes der.

Hvor bor dere i landet da? :)

Klart jeg husker deg Verokris:-) har du byttet nick. Går alt bra med deg? Vi bor i Bærum så jeg føler vel valget bør være mellom Maigaard eller Aleris. velger jeg Maigaard vet jeg at jeg kommer til å grue meg litt ekstra i forbindelse med reisevei og få plass på båt på kort varsel. Kjenner flere som har brukt maigaard og er fornøyde så jeg tviler liksom. Du holder til I Trondheimsområdet husker jeg riktig?

Byttet ja.. vil diskutere det jeg trenger å lufte her uten å bli igjenkjent.. ingen problem m dere her inne, men ting har gått lenger enn vi noengang har trodd..og donor issuet tar jeg tungt:(

Forstår veldig godt at maigaard er ett stykke å reise.. vi vurderte det en stund også men fly eller båt til danmark krever sitt..

Medicus var helt ok synes vi.. bor på vestlandet, så ikke helt i trondheim, men nærmest for vår del:)

Hvordan går d m dere da? Føles d ok å gå privat?:)

Annonse

Byttet ja.. vil diskutere det jeg trenger å lufte her uten å bli igjenkjent.. ingen problem m dere her inne, men ting har gått lenger enn vi noengang har trodd..og donor issuet tar jeg tungt:(

Forstår veldig godt at maigaard er ett stykke å reise.. vi vurderte det en stund også men fly eller båt til danmark krever sitt..

Medicus var helt ok synes vi.. bor på vestlandet, så ikke helt i trondheim, men nærmest for vår del:)

Hvordan går d m dere da? Føles d ok å gå privat? :)

Skjønner det er en ekstra påkjenning å måtte velge donor. Håper det lykkes for dere. er litt skuffet over å måtte gå privat. Hadde faktisk trodd at jeg ville klare å bli gravid på en av de 3 offentlige forsøkene så sitter vel litt overasket over å ha holdt på med IVF i et år og ikke kommet videre. Begynner å bli lei og sliten av alt dette. Lurer på hvor lang tid dette vil ta. grøsser litt hvor mye dette kommer til å koste økonomisk også. Tillegg til kostnadene så planlegger vi oppussingsprosjekt ved siden av så pengene kommer til å fly fremover. Er innstilt på å holde på til jeg blir gravid så håper at jeg slipper for mange forsøk til. Blitt en del fravær på jobb og jeg vet mange på jobb lurer på hvorfor. Regner med at vi bestemmer klinikk i løpet av en ukes tid så får vi se hvordan sommeren blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...