Gå til innhold

Min sak sakl avsluttes hos nav ,de støtter meg i uføretrygd.Men de sa jeg må til arbeidspsykolog først å ta noen tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva innebærer de testene ?Hva er poenget når jeg er avklart? Jeg skjønner ikke helt.Hun sa det ville styrke saken min å gå til arbeidspsykolog.Hvorfor det?Noen som har tatt noen tester hos arbeidspsykolog?

Anonym poster: 59d08fd8071592c5da24c738fcf28994

Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Det kan jo være alt fra en generell evnetest til mer spesifikke evnetester, nevropsykologiske tester, test av personlighet, tester i forhold til ulik symptombelastning osv. Litt vanskelig å vite når du ikke sier noe om hva problemene dine er.

Anonym poster: 0cfbd230cd9b6b2232eef4e9440b2f94

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg må ta tester ,fikk inntrykk av at saken skal avsluttes.Skjønner ikke=?

Skrevet

Saksbehandler på ditt lokale NAV kontor kan kun anbefale ufør, mens det er forvaltningsdelen som avgjør saken. Jeg vil tro at hun mener saken din er litt tynt begrunnet og at det kan være greit å styrke den med noen tester hos psykologen.

Skrevet

Det kan være tester som underbygger og dokumenterer konklusjonen, for å være helt på den sikre siden, at uføretrygd er det riktige. Dette for at man ikke skal trekke foreliggende informasjon og konklusjon i tvil.

Anonym poster: 2bcd5e8e4f1b44b2cc62a1bd01881112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...