Lisse_01 Skrevet 16. mai 2013 #1 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Må disse varmes opp? Eller kan barnet drikke denne i romtemp? Gir alltid 37 graders melk. Men bare lurte på om det er ok å gjøre det hvis baby syntes det er ok? Han er 7,5 mnd. Jeg skal ut å fly neste uke. Syntes det er et styr, og det hadde vært så lett med ferdigblandet, og det er så stress å få den oppvarmet Endret 16. mai 2013 av Lisse_01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprelline Skrevet 16. mai 2013 #2 Del Skrevet 16. mai 2013 NAN sin trenger du ikke varme opp. Mini på 8 mnd drikker den selv om den ikke er varmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleluli Skrevet 16. mai 2013 #3 Del Skrevet 16. mai 2013 jeg bruker hipp å har gitt min baby det romteperert da vi var ute å reiste, du kan opplevde at babyen får litt mere ludt i magen en ellers om den skulle være kaldere en vanlig romtemp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppen og lillemor Skrevet 16. mai 2013 #4 Del Skrevet 16. mai 2013 Veldig greit å gi romtemperert.. Men ikke alle som vil ha det kanskje, siden de er vant til lunken melk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 16. mai 2013 Takk for svar. Får øve en gang hjemme for å se om han drikker det Så hvis det er ett fett for han gjør jeg det på flyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 16. mai 2013 #6 Del Skrevet 16. mai 2013 min vil ha det når det oppvarmet. men så er mini "bare" 5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå