Gå til innhold

Min kjære er så herlig:) tips... (Sengehygge o.l)

Anbefalte innlegg

Han er bare helt fantastisk! Han tar så godt vare på meg og vår datter! synes for tiden han et utrulig deilig :) et tips til en gave jeg kan gi han?! Btw nå er d jo en stund siden sengehygge grunnet alle plagene jeg har. Men hvordan gjør dere d og har dere noe?! Tenkte på stillinger o.l?!;). :D

Fortsetter under...

Vi har masse sex, men så er jeg nå kun i uke 30 også da, det blir kanskje verre etterhvert;) Jeg har fått en utrolig nyforelsket følelse og er klar så å si når som helst;) Som regel står jeg på alle fire, eller han sitter forran meg mens jeg ligger på rygg..... Det fungerer heldigvis fortsatt. Gave vet jeg ikke, hva med en kveld med kompisene? eller ut å spise bare dere to.... Hvis dere pusser opp noe, eller han pusser opp;)Kan du jo i smug leie inn noen til å ta litt av jobben!

Ja her er lysten på topp, selv om kroppen er sliten av alle plagene... han er så utrulig sliten selv siden han gjør det meste hjemme !!! men vil jo ha mannen min :P

han sitter foran ja, regner med han løfter litt på baken din da :) skal prøves .... han bare må stille opp, ja rart det der at man blir så forelsket igjen, håper de har det likens :P

Han har hatt mange kompis kvelder _:P

Annonse

Her er det og stortsett skje som funker best! Behagelig for meg, om jeg bygger pute under magen, og han rekker til både rumpe og pupper og det som er. Dessuten er jeg så hoven nedentil (men det er vel normalt) at andre stillinger gjør litt vondt.

Så heldige dere er!! Jeg får ikke noe jeg :( og jeg føler meg som en teit våryr tulling! Tror han synes det er trangt der nå, og mulig "ekkelt" pga babyen, men når jeg spør om grunnet til liten lyst fra han, så sier han at det ikke er noen spesiell grunn. Blæh!! Kos dere :D

Så heldige dere er!! Jeg får ikke noe jeg :( og jeg føler meg som en teit våryr tulling! Tror han synes det er trangt der nå, og mulig "ekkelt" pga babyen, men når jeg spør om grunnet til liten lyst fra han, så sier han at det ikke er noen spesiell grunn. Blæh!! Kos dere :D

Kanskje han er redd for å skade babyen.. Min var litt nervøs for om han kunne gjøre noen skade.. Men han ville ikke si noe om det, men da jeg spurte spesifikt om han tenkte på at han kunne gjøre noe med babyen så innrømmet han å ha tenkt i de baner.. Så jeg forklarte at det kunne han ikke, og da ble det bedre. :-)

Ja 1 gangen var det ekstremt lite. Trur han var litt redd og usikker! Er ikke alltid lett for våre menn heller:OP jeg synes bare den nærheten er så fint når msn føler seg ellers uattraktiv og svær;P god 17 mai!!!

Har nå fått svaret på grunnen, og det var som jeg trodde, han syns det er så trangt der nå at det er ubehagelig. Og det er helt greit, men også greit for meg å få vite da :) så sa idag, at nå måtte han svarer på hvorfor.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...