Gå til innhold

JEG HAR FØDT :D :D

Anbefalte innlegg

Var til kontroll på tirsdag uke 38+5. Der viste det seg at lillegutt ikke hadde vokst noe særlig på en uke og det begynte å bli lite fostervann. Jeg ble derfor sendt videre til innleggelse for igangsetting.

Ballongkateter ble satt kl 1 og rier startet kl 14. Trodde jo da at her kommer gutten iløpet av kvelden, men neida :)

Ballongen falt ut ca kl 19 og dermed stoppet også riene opp. Kroppen min trodde nok rett og slett at fødselen var over. Ballongen skal jo forestille et babyhode.

Grunnet fulle fødestuer ble det ikke iverksatt nye tiltaknog jeg skulle derfor få sove til tidlig morgenen etter.

Ble vekket kl 06.30 og skulle spise litt frokost før jeg skulle bli sjekket for å se om de kunne ta vannet eller om jeg måtte begynne med modningspiller.

Under undersøkelsen fant de ut at alt ikke var heeeelt som forventet. Jeg hadde 4 cm åpning, men noe hode kunne de ikke kjenne!!!

Ble sendt videre rett på ul. LILLEGUTT HADDE SNUDD SEG TIL SETELEIE iløpet sv natten!!!!

Hva i alle dager er odsen for at noe slikt skal skje når man er ved termin da????

Så da ble det keisersnitt på meg istedet da. Måtte vente hele dagen på dette fordi jeg kunne ikke opereres før etter dagens fastsatte op.program var gjennomført. Det ble fryktelig lenge å vente det!!, fikk jo ikke spise eller drikke noe som helst hele dagen.

15 mai 2013 kl 16.51 så lille Benjamin dagens lys. Han veier 2970g og er helt perfekt selvfølgelig <3

Vi er litt overrasket og selvfølgelig veldig glade for den vekten. Estimeringen var til 2800g, men jeg var sikker på at han ville være mindre. Lengden vet vi ikke enda, siden han ble født i sete vil han ikke bli målt før den dagen vi reiser hjem.

Ligger nå i senga mi å venter på at de skal komme trillende inn med han. Nå skal vi bare kose oss fremover og nyte dagene. Vår lille familie er nå komplett <3

lykke til alle dere som venter og sender all det fødestøvet jeg kan :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144048513-jeg-har-f%C3%B8dt-d-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse og det må være en fantastisk følelse å ha ha her - frisk, fin, "stor" og perfekt etter mange litt for spennende måneder! Unner deg at ventetiden er over og unner deg nå å bare nyte dagene som kommer med Benjamin!

Riktig god feiring av alt som feires skal de nærmeste dagene!

Gratulerer så mye, har fulgt litt med deg og morsomt å høre at du faktisk fikk gå så lenge, husker det var fare for at du kanskje måtte føde veldig tidlig en stund. Tipper det er utrolig godt å ha fått babyen ut nå :) Så ble det barsel på 17. mai for deg? :) Gleder meg veldig til det blir min tur! Kos dere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...