Gå til innhold

no setter eg alle klutar til.....

helixxx

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte berre å oppdatere dåke litt på "mitt projekt". No settast alle klutar til og eg har allereie starta på albyl-e, folat og prednoselon. Startar snart på sprøyter med klexane og, og så pergotime. Det heile er litt overveldande og eg er sjølv litt usikker på både klexane og pergotime. Frå . Såvidt ville ta paracet når eg er sjuk har eg no eit heilt apotek eg skal administrere og ha i Meg. Men det er absolutt verdt det visst det funkar. Eg må vere klar for dette og gje det din siste sjans . Sjølv om eg veit at eg kjem til å ville prøve meir visst det mislykkast igjen så må eg prøve å la dette vere siste gang.....

Veldig fornøgd forresten med min priv. Lege. Dyrt som søren, men veldig effektiv og "to the point". Eg blir kontinerleg sjekka med ul for å sjå at alt er ok og "i rute".

Spennande og skumle tider framover!

Fortsetter under...

Hei helixx! Håper du lykkes!! Har du brukt medisiner tidligere også, eller slår dere bare til med "alt" med en gang? Jeg er bare litt nysgjerrig på dosene på Albyl og Klexane du får, det må jo øke blødningsrisiko en del? Har du fått påvist noe galt m blodet kanskje? Eller er det "bare" fordi du har mistet flere ganger at man prøver alt? Mener ikke være kritisk altså, bare nysgjerrig, har lurt på om jeg burde stå på noe slik selv også siden jeg har mistet x flere, men har ikke fått påvist noe galt v blodprøver så da har legen sagt nei. Er litt engstelig for bivirkninger også...

Men mest av alt; håper du blir gravid raskt, og at "apoteket" ditt gjør nytten!! Lykke til!

Hei Helixx.

Da jeg ble gravid i desember ( som dessverre endte i dødfødsel for snart tre uker siden :( ), brukte jeg en lignende oppskrift!!! jeg tok letrozol isteden for pergo, ig brukte ikke klexae, ellers er at likt. Jeg tok dette på egenhånd, jeg hadde resepter som skulle brukes i ivf, men jeg prøvde de ut likevel. Lurer på om jeg skal tørre å prøve igjen,... Må vente litt, så kroppen er klar for nok en graviditet!!!

Når begynner du på predisolon og albyl e?? Og hvor lenge går du på det?? Jeg har eggløsningssprøyter i tilleg, så lurer litt på om om jeg skal gi eggene en ekstra push med den?!

Nå har jeg så lang historie og ennå ikke noen barn, så jeg er livredd for å aldri komme til målet, med levende frisk baby i armene mine,.. Men jeg må ikke miste håpet mitt,..... Så neste positiv test skal bli baby!!!! nok er nok!!! Heier på deg Helixx!!!

Supersnusken - er einig med deg. Litt skummelt å putte i seg alt. Er og redd for biverknader, men "overser"det litt. Har blitt sjekka opp og i mente, men fri finner ikkje noke feil med Meg. Får alt dette fordi eg har mista så mange ganger og no vil fri prøve noko nytt.

Aurora 36 - huff. Har fulgt din historie og føler med deg. Gje det litt tid og så ser du om du orkar meir.....eg skal forresten og visstnok booste eggaine med sprøyte.....

Barbarella - mannen er no med.....og er vettskremt...

Og til alle som heiar på meg - så bra! Kanskje det hjelper, i alle fall litt. Det hjelper i alle fall min psyke å ha dåke her. Takk! Eg heiar tilbake!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...