Gå til innhold

Mensen kommer ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mensen sist 14. april og i 3-4 dager nå blødd ved samleie (2 ganger)..og hatt litt brunt "resteblod" etterpå, men ingen mens!! Jeg blir gal!

Venter og venter..har hatt murringer i 1-2 uker men ingenting skjer.. Begynner å lure på hva som er på gang. Vi er prøvere, men jeg tror ikke at jeg er gravid si det har kommet litt lysebrunt utflod de siste dagene..der er sikkert tanta,men det er frustrerende at ikke tanta kommer så jeg kan telle ned til el igjen!:)

Sist jeg testa var 12..da var den negativ.

Så jeg må bare spør..noen som har opplevd liknende eller som faktisk har vært gravid og hatt slike opplevelser?

Anonym poster: 6aa820f893ab0a734df382f7b3bde3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min siste mens var 9. mars, etter sex ei veka etter forrige ikm var da litt rosa på papiret etter sex og da varte eit par dager, så ingenting. No har da gått nesten dobbelt så lenge som da syklusen var før... har testa kvar fredag etter ikm i begynnelsen av april. alle negative, begynner å bli ganske frustrert her, for da er ikkje berre berre å få ting til å klaffa når ein ikkje har nåke syklus å forholda seg til... Tenkte å testa i måro og, da er jo fredag :P godt da finnest billige tester. hehe::) Du får ta ein test til evt. ta kontakt med lege om da ikkje slutter å komme lysbrun utflod, få tatt ein blodprøve eller nåke... krysser fingrane for at du er gravid då ;)

Skrevet

Jeg gikk over to uker over ikm sist uten at jeg var gravid.

Men har jo hørt om de som ikke tester positivt før de er et par måneder på vei også...

Anonym poster: 76f3f1ad3de61f912ba44027a0d939cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...