mama78 Skrevet 15. mai 2013 #1 Del Skrevet 15. mai 2013 på å sovne på kvelden? For et par dager siden ønsket vi å få mini til å finne søvnen selv på kvelden, uten bæring/amming på sengen( det siste fungere ikke lenger) . Han er 6.5 mnd. Han viser alle tegn på å være trøtt, men når han blir lagt i sengen er det hurramegrundt! Da skal det lekes, "snakkes", tulle og tøyse. Jeg synger, stryker, koser, men det tar likevel tid. Har vel brukt ca en time, så sovner han. Håper det går raskere etterhvert. Hvor lang tid bruker dere? Og hvor lang tid tok det før det "bare" var å legge i seng og vips så sovnet h*n uten stimuli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 15. mai 2013 #2 Del Skrevet 15. mai 2013 Ikke lett dette her. Hvis jeg legger henne i sengen så gråter hun stort sett, men et par ganger har jeg fått det til og da har hun sovnet på ca. 25-30 minutter. Hvis hun gråter tar jeg henne opp å gir henne pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 15. mai 2013 #3 Del Skrevet 15. mai 2013 Sånn er min også! Er supertrøtt og grinete... kommer vi på soverommet så er det leking! Må også gi pupp..... han spiser litt så ruller han vekk og tøyser. I dag la jeg han i sprinkelsenga når han begynte å tøyse.... lot han ligge og leke med seg selv til han begynte å sutre/grine. Da ble det litt pupp før han sovnet raskt. Skulle også gjerne fått han til å finne søvnen selv snart.... uten puppen. Han er 7 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 15. mai 2013 #4 Del Skrevet 15. mai 2013 Etter at vi sluttet å stimulere ham i søvn har han sovnet litt ig litt fortere hver kveld. Nå bruker han kanskje 10-15 min men vi trenger ikke være på rommet hele tiden. Vi går litt ut ig inn. Vi bare roet ham så han ble rolig,så sluttet vi ig satt bare stille ved siden av sengen. Når han begynte å sutre,roet vi igjen..osv. Det tok en time i starten men etter 1 en ukes tid begynte det å gå raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samu Skrevet 16. mai 2013 #5 Del Skrevet 16. mai 2013 fra 2ukers alderen har min baby brukt ca en halv time på å sovne. ofte mindre tid. aldri bært rundt på henne for at hun skal sove, bare lagt henne med smokk og en kort melodi på babycall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleluli Skrevet 16. mai 2013 #6 Del Skrevet 16. mai 2013 6 mnd og siden jeg begynte å gi henne et kosedyr ca ved 2 mnd har hun sovnet iløpet av minutter. har hvert en del urolig innimellom men den lengste leggetiden hun har hatt er maks en halv time. men hun er mye urolig på natten om hun mister smokken eller ikke finner dyret sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 16. mai 2013 #7 Del Skrevet 16. mai 2013 på å sovne på kvelden? For et par dager siden ønsket vi å få mini til å finne søvnen selv på kvelden, uten bæring/amming på sengen( det siste fungere ikke lenger) . Han er 6.5 mnd. Han viser alle tegn på å være trøtt, men når han blir lagt i sengen er det hurramegrundt! Da skal det lekes, "snakkes", tulle og tøyse. Jeg synger, stryker, koser, men det tar likevel tid. Har vel brukt ca en time, så sovner han. Håper det går raskere etterhvert. Hvor lang tid bruker dere? Og hvor lang tid tok det før det "bare" var å legge i seng og vips så sovnet h*n uten stimuli? Min sovner på få minutter, har alltid gjort det, hvis han blir lagt når han er trøtt nok. han er 9 mnd nå. Ammer han på sengekanten, så legges han i sengen og sovner selv. Er han skikkelig trøtt når du legger han? Min endret sovemønster rundt 6 mnd, og måtte ha mer våentid før leggetid rundt den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå