Gå til innhold

Pendelen min sier at typen er utro, ser du det samme?haster

Anbefalte innlegg

En dame ringte i dag, og la på...hun har de siste årene ringt et par ganger tidligere uten at jeg stusset over det. I dag ble jeg uvel da jeg såg det var samme dame, fikk en ordentlig uggen følelse.. Mannene er på vei hjem nå, og jeg skulle så gjerne visst om flere ser det samme? Er han utro? Jeg spurte kontroll spm,og samme spm flere ganger.. Vet man ikke skal spå seg selv om slikt,men følelsen gnager og jeg bare MÅTTE vite så jeg kan prøve å forberede meg på praten når han kommer hjem. Kan noen være så snille å hjelpe?

Anonym poster: 12c0c6c19211dbacbaa4ed793f68ce0d

Fortsetter under...

En dame ringte i dag, og la på...hun har de siste årene ringt et par ganger tidligere uten at jeg stusset over det. I dag ble jeg uvel da jeg såg det var samme dame, fikk en ordentlig uggen følelse.. Mannene er på vei hjem nå, og jeg skulle så gjerne visst om flere ser det samme? Er han utro? Jeg spurte kontroll spm,og samme spm flere ganger.. Vet man ikke skal spå seg selv om slikt,men følelsen gnager og jeg bare MÅTTE vite så jeg kan prøve å forberede meg på praten når han kommer hjem. Kan noen være så snille å hjelpe?

Trenger vel mer info. Jeg er født 5 nov 82 og han er født 21 jan 76. Vær så snill,hjelp meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...