Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL forrige uke og fikk beskjed om MA. Var jo helt fra meg pga dette. I dag måtte jeg jo inn igjen, kom heldigvis til en annen lege som så ungen ligge og sprelle, med hjerteslag og alt :) fikk se det selv.

Så fra sorg til glede, er 10 uker og kjempeglad, så da hilser jeg på her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj det skulle ikke vært lov å ta så feil :rolleyes: men kjempe bra ta alt er bra med den lille :) gratulerer og velkommen hit :wub:

Skrevet

Åh.. Så godt å høre at alt er bra med den lille:)))

Så grusomt det må ha vært for deg siste uken!! Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

Flaks du ikke fikk piller for å avslutte svangerskapet da, det er jo ganske vanlig prosedyre...

Lykke til videre.:)))

Skrevet

Ja jeg er kjempeglad jeg ikke fikk noen piller. Jeg lo mens tårene rant når jeg så lille nurket lå der og sprellet :) håper bare alt går bra nå og det kommer en liten julebaby :)

Skrevet

SLik var det for meg også... Jeg var på tidlig ul, de så ingenting og jordmor sa at her hadde det gått galt. Hun henviste meg videre til sykehus for ultralyd og evt. utskraping. Når jeg kom til sykehuset lurte de på hvorfor jeg var der.... Jordmor på sykehuset så et sprell levende foster. Jeg ble skikkelig sjokkert, flira og gråt om hverandre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...