Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Jeg har termin i slutten av desember, med en liten ivf-spire. Og er selvsagt nysgjerrig på, om sjanser for å føde på, el nære termin? Hadde i grunn ikke gjordt noe om den lot vente på seg de få dagene det blir til januar. Men det gjenstår og se. Gjør ikke noe å få til julaften heller' ;-)

Men er generelt mest nysgjerrig - dere som har født, når kom deres ifht til termin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille icsi-jente kom 4 dager før termin:-) deilig å slippe å gå på overtid!;-)

Skrevet

Er spent selv, fem uker til termin. Hodet festet, så lurer også på om d da er mer sannsynlig Arnt d blir til termin-i hope:)

Skrevet

Jeg fødte 2 dager før termin! Icsi gutt! :)

Skrevet

Mine to ivf-barn ble født henholdsvis 13 og 20 dager før termin. (Ultralyd-terminen ja. Hvis man regnet fra "ivf-terminen" ble de født 10 og 17 dager før termin.

Lykke til:-)

Skrevet

Vår ivf-jente kom 4 dager før termin og ivf-gutten en uker over.

Skrevet

ICSI-jente 8 dagar over termin.

Skrevet

Jeg er nå 8 dager på overtid

Skrevet

Min søtnos ble satt i gang 7 dager over termin, null tegn til at han tenkte seg ut selv, så hadde nok gått enda en uke...

Skrevet

Min ivf sønn ble født etter igangsetting 6 dager på overtid. Er nå gravid med ivf tvillinger med termin 31. juli. Veldig spent på når de kommer:-).

Skrevet

Vår Ivf frøken kom 35+5, og nå har jeg igjen 20 dager til termin med junior, spent på når han kommer..

Skrevet

1 uke etter ul termin (terminen min ble flyttet på ul selv om jeg ikke tror det er vanlig ved ivf. Kom 4 dager etter ivf- termin.).

Skrevet

Min termin ble også flyttet frem. Ivf termin er 15 juni, og oul termin er 10 juni. Spent på når han kommer. :)

Skrevet

Når man først er gravid, så er en IVF/ICSI-graviditet som alle andre graviditeter, bortsett fra at vi vet akkurat når befruktningen var. Så IVF/ICSI-barn kommer før, rundt og etter termin, som alle andre barn.

Min jente kom 7 dager etter UL-termin, 9 dager etter IVF-termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...