Gå til innhold

Augustmager i tredje trimester

Anbefalte innlegg

Nå begynner vi vel å bli noen augustmager her inne? Hvordan har dere det? Merker dere noen forskjell på andre og tredje trimester, og hvordan har de inni magen det?

Var på ekstra UL igår, og har ei aktiv frøken på ca 1400gram.

Rart å tenke på at hu skal fordoble seg (minst) på de resterende 11 ukene før termin.

Er dere klar til å bli foreldr?!:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144048127-augustmager-i-tredje-trimester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

True! Kjedelig at folk ikke henger med hele veien! Selv synes jeg at det er synd det aldri blir noe av treffene det snakkes om...:/ Kunne godt tenkt meg å treffe andre mager, da jeg ikke har noen venninner i samme situasjon.

Annonse

Hm... Det var da en annen tråd, eller var det inne på 2. trimester? Er vel ikke så veldig mange av oss her inne ennå, jeg flytter inn i dag! 28+0 endelig!! Har termin 10. august, og skal ha en liten jente. Var på 3D UL for en uke siden og fikk sett henne, det var veldig koselig! Alt så bra ut, og hun mente vi kunne vente oss en på størrelse med førstemann (han veide 3350 g).

Begynner å føle meg tung, pluss at jeg er plaget med kynnere og må være veeldig forsiktig for de gikk over til premature rier for tre uker siden. Er dermed sykmeldt ut svangerskapet og slapper av så mye som mulig om dagen mens de tre små er i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...