Gå til innhold

Nike Free - gode løpesko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tung (!) så er avhengig av gode sko når jeg nå skal begynne å løpe. Har både dårlige ankler og hatt skikkelig symfyseløsning som akkurat har gitt seg. Er disse bra nok? På butikken her (bor i Asia) mener de at disse er suverene, men de ser ikke sånn ut.. Tror heller ikke disse små damene har helt forståelsen for hvor tung 180 cm og 110 kg egentlig er..

Noen som har prøvd?

Anonym poster: ced6f4434675b5d832cd71261604a71b

Fortsetter under...

Skrevet

Min mening er at det ikke er treningssko. Jeg har disse, bruker de til fritidssko. Jeg er ganske lett hvis det har noe å si, men de gir ingen støtte og ville aldri ha trent løping i dem.

Skrevet

Nike free er ingen mengdetreningssko. Funker fint som en fritidssko, og kanskje til en lett, kort joggetur. Men skal du først ha deg løpesko for å løpe lengre økter eller flere ganger i uken kjøper du heller en skikkelig løpssko med demping.

Anonym poster: 49986c4827f8bad97817626cc7729958

Skrevet

Er akkurat det jeg mistenker.. Takk!

Noen som har prøvd de? Kan jo tenkes at de overrasker...

Skrevet

Jeg bruker bare nike når jeg løper,er de eneste som er god på bena mine etter en ankeloperasjon.De gir god støtte og god demping,husker ikke hva de heter,men de er av de dyre..:)

Har også prøvd asics som veldig mange er veldig fornøyd med,men de passet ikke for meg :)

Skrevet

er du en uerfaren løper med typisk løpesteg belastes føttene dine med dobbel kroppsvekt hvert steg. jeg vilke aldri aldri vagt en så lite dempende og oppbygget løpesko med din vekt, du skader bare kroppen mer enn du gjør godt

Anonym poster: fe083509787961a25fced0e01b828013

Annonse

Skrevet

Jeg har to par. Jeg bruker de på jobb, og når jeg f.eks er på storbytur og skal gå en del. Eller skal gå en rask tur på butikken. Det er jo en veldig lett sko som er fleksibel og behagelig å ha på. Men gir lite støtte og demping.

Anonym poster: 49986c4827f8bad97817626cc7729958

Skrevet

Jeg klarer ikke løpe i de iihvertfall. Har to par, og bruker de på fritiden.

Anbefaler Asics Kayano. De er supre, med god demping.

Anonym poster: 667e55be111a078cd8d7159c7eafc4cf

Skrevet

Takk! Er i grunn ikke uerfaren, men har aldri løpt med så mye vekt.. Da stoler jeg på dere (og meg selv) og går for noe annet! Kikket på de asicsene nettopp faktisk, de så bra ut :)

Skrevet

Bruker Nike Free på jobb og som fritidssko, ikke til løping. Demper ikke godt nok til tyngden min :P

Beste løpeskoene jeg har hatt (og har nå) er Asics Gel Kayano. Har kjøpt dem på XXL, der koster de ca 1200,- mens må Löplabbet må du hoste opp 1900,- for samme modell

Skrevet

Bruker Nike Free på jobb og som fritidssko, ikke til løping. Demper ikke godt nok til tyngden min :P

Beste løpeskoene jeg har hatt (og har nå) er Asics Gel Kayano. Har kjøpt dem på XXL, der koster de ca 1200,- mens må Löplabbet må du hoste opp 1900,- for samme modell

Perfekt! Så de kostet 6-800 her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...